رسانه‌ها علم‌دار شکستن خط تحریف هستند
کد خبر: 4028140
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
مسئول بسیج رسانه همدان:

رسانه‌ها علم‌دار شکستن خط تحریف هستند

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اينکه امروز رسانه‌ها علم‌دار شکستن خط تحریف هستند، گفت: دشمنان درصدد هستند که باعث ناامیدی مردم شوند و اجازه ندهند آنان نقاط قوت را ببینند، که قطعاً این خط تحریف دشمن در ایام دهه فجر بیشتر هم خواهد شد.

ناصر قوامی مسئول بسیج رسانهناصر قوامی، مسئول بسیج رسانه استان همدان، امروز، 22 دی‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر با بیان اینکه امروز در جنگ روایت‌ها قرار داریم، اظهار کرد: جهاد امروز، تبیین راهکار خنثی‌سازی جنگ روایت‌ها و خط تحریف است که وظیفه اصلی این کار با اهالی رسانه است.

وی بیان کرد: بنابر اظهارات رهبر معظم انقلاب امروز توانستیم خط تحریف را بشکنیم؛ تحریم را هم از بین خواهیم برد و در زمینه از بین بردن تحریف‌ها باید مؤثر عمل کنیم.

قوامی با تأکید بر اینکه اهالی رسانه باید در جنگ روایت‌ها موفق عمل کنند، گفت: رسالت ما در بسیج رسانه سنگین‌تر است، چون منبع آگاهی‌بخشی اهالی رسانه هستیم، چراکه با یک خط رسانه‌ای می‌توان جمعی را هدایت و یا به رذالت کشید.

وی با بیان اينکه امروز رسانه‌ها علم‌دار شکستن خط تحریف هستند، افزود: دشمنان درصدد هستند که باعث ناامیدی مردم شوند و اجازه ندهند آنان نقاط قوت را ببینند، که قطعاً این خط تحریف دشمن در ایام دهه فجر بیشتر هم خواهد شد.

قوامی با اشاره به مشکل خبرنگاران گفت: مسائل صنفی اهالی رسانه، سال‌هاست که در مجلس خاک می‌خورد و ۹۹ درصد مشکلات اهالی رسانه باید با پیگیری‌های مداوم در مرکز حل شود.

وی بیان کرد: رسانه تراز انقلاب اسلامی چند ویژگی دارد که در ذیل جهاد تبیین تعریف می‌شود که از جمله آنان می‌توان به ورود عالمانه و متکبرانه رسانه به مسائل، رسانه‌ای که قلمش در اجاره احزاب و افراد خاص نیست و رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی می‌اندیشد و برای انقلاب و آرمان انقلاب قلم می‌زند اشاره کرد‌.

مسئول بسیج رسانه همدان با بیان اینکه رسانه تراز انقلاب اسلامی، به تحقق تمدن اسلامی می‌اندیشد، گفت: فهم مشترک همه رسانه‌ها حل مشکلات مردم است و قطعاً حل مشکلات مردم حرکتی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی است‌.

وی اظهار کرد: آموزش و ظرفیت‌سازی برای تربیت نیروی مورد نیاز جبهه طراز انقلاب اسلامی، ارائه خدمات رفاهی، حمایت حقوقی از اهالی رسانه از جمله وظایف بسیج رسانه است.

قوامی با بیان اینکه در راستای حل مشکلات حقوقی رسانه‌ها تفاهم‌نامه‌ای با ستاد امر به معروف استان داشته‌ایم تا اهالی رسانه به‌عنوان امر به معروف محسوب شوند، افزود: در نظر داریم برای ایام دهه فجر جشنواره‌ای با عنوان تاریخ شفاهی روایت انقلاب در همدان برگزار کنیم.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲، گفت: ما باید گفتمان سیره و سبک شهدا را در رسانه‌های استان بینیم و خلق آثار فاخر در خصوص شهدای استان و تبیین مکتب و سیره شهدا باید در رسانه‌های استان همدان اتفاق بیفتد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از پوستر 13 شهید رسانه استان همدان رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha