رسانه‌ها نفوذ دشمن به کشور را محدود کنند
کد خبر: 4027995
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

رسانه‌ها نفوذ دشمن به کشور را محدود کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه اهالی رسانه نقش بسیار مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی مردم دارند، گفت: رسانه‌ نفوذ دشمن به کشور را محدود کنند.

غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 21 دی‌ماه در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از جهت کنترل نفوذ دشمن به کشور بسیار حائز اهمیت بوده و با هدف افزایش بصیرت و آگاهی در کشور، به عنوان ابزاری قدرتمند شناخته می‌شود.

وی افزود: اهالی رسانه نقش بسیار مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی مردم داشته و از همین رو با انتشار واقعیت‌ها می‌توانند با ابزار قدرتمند بصیرت، نفوذ دشمن به کشور را محدود کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: میزان ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن را می‌توان از تعداد شهدایی که طی سالیان جنگ تقدیم انقلاب کردیم شناخت؛ عملیات کربلای ۵ نمونه‌ای از این مقاومت‌ها است، عملیاتی که ۲۶۷ شهید فقط از اردبیل تقدیم کشور شد.

محمدی‌اصل در پایان گفت: کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس همواره در صدد آسیب رساندن به ملت ایران بوده‌اند اما همه ملت در کنار هم، برابر دشمنان ایستاده و با ادامه دادن راه شهدا، اجازه نفوذ دشمن را به هر نحوی به کشور نمی‌دهند.

انتهای پیام
captcha