درخشش هنرمندان خراسان‌جنوبی در جشنواره «سردار آسمانی» کرمان
کد خبر: 4027994
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

درخشش هنرمندان خراسان‌جنوبی در جشنواره «سردار آسمانی» کرمان

معاون صدای صداوسیمای خراسان‌جنوبی بیان کرد: نمایش رادیویی ساندی تولید صداوسیمای خراسان‌جنوبی در جشنواره سردار آسمانی کرمان خوش درخشید.

نمایش ساندیبه گزارش ایکنا، به نقل از صدا‌وسیمای خراسان‌جنوبی، کامیابی، معاون صدای صداوسیمای خراسان‌جنوبی، 21 دی‌ماه در سخنانی گفت: نمایش رادیویی ساندی به نویسندگی منصوره عسکری و تهیه‌کنندگی و کارگردانی هانیه پیرامی در صداوسیمای خاوران تولید شده است.

وی افزود: این نمایش در جشنواره سردار آسمانی که اختتامیه آن در کرمان برگزار شد در چهار بخش موفق به کسب رتبه اول و یک بخش نیز رتبه دوم را از آن خود کرد.

کامیابی گفت: کسب رتبه اول بازیگری توسط فرشته بهمن‌زاده، کسب رتبه اول نویسندگی توسط منصوره عسکری، کسب رتبه اول کارگردانی و رتبه اول تهیه‌کنندگی توسط هانیه پیرامی و کسب رتبه دوم بازیگری توسط هادی رحیمی از افتخارات این اثر در جشنواره سردار آسمانی است.

معاون صدای صداوسیمای خراسان‌جنوبی افزود: نمایش ساندی در بخش‌های صدابرداری (حمید صفی‌زاده) و افکتوری ( احمد حسینی‌مقدم) نیز نامزد کسب جایزه بود.

وی با بیان اینکه در مجموع چهار تندیس، پنج لوح تقدیر و دو عنوان نامزدی از کرمان به بیرجند آمد، یادآور شد: ساندی حکایت دلدادگی دانشجوی جوانی از قوم پشتون به دختری از قوم هزاره است؛ اما داستان عشق آنان با اوضاع آشفته افغانستان و نفود داعش همراه می‌شود.

انتهای پیام
captcha