مشارکت 352 کانون لرستان در رویداد ملی فهما
کد خبر: 4027660
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

مشارکت 352 کانون لرستان در رویداد ملی فهما

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از مشارکت 352 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در سومین رویداد ملی فهما خبر داد.

محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، محمد ابدالی‌پور، مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان امروز، 20 دی با اشاره به مشارکت 352 کانون فرهنگی و هنری استان لرستان در سومین رویداد ملی فهما، گفت: پس از داواری آثار ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد، 12 کانون برتر استان لرستان به بخش کشوری این سری از مسابقات راه یافتند.

وی افزود: رواق ترنج از خرم‌آباد، رواق دانش و رسانه از شهرستان کوهدشت، سرود از خرم‌آباد، فن‌آوری از خرم‌آباد، فیلم از الیگودرز، کارآفرینی از بروجرد، قلم از سلسله، کتاب از پلدختر، نمایش از خرم‌آباد، نور و همدلی خرم‌آباد به بخش نهایی و ملی سومین رویداد ملی فهما راه یافتند.

ابدالی‌پور ادامه داد: رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد با شعار «به توان مردم» طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن‌آوری، فیلم، نمایش ، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از 40 برنامه را در بردارد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان اظهار کرد: سومین رویداد ملی فهما در 12 رواق برگزار شده است، که ارزیابی‌ آثار کانون‌های مساجد از 14 دی‌ماه جاری آغاز و تا 30 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و نتایج نهایی تا 22 بهمن‌ماه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha