تحقق سند تحول بنیادین نیازمند پشتیبانی همه ارکان است
کد خبر: 4027103
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

تحقق سند تحول بنیادین نیازمند پشتیبانی همه ارکان است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در سند تحول بنیادین به معلم به دید یک پژوهشگر نگاه شده است، گفت: برای رسیدن به این هدف به امکانات و پشتیبانی همه ارکان از آموزش و پرورش نیازمندیم.

آموزش و پرورش، نمایندگان مجلس، استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 18 دی‌ماه در دیدار با فیروزی و علیزاده، نمایندگان مردم شهرستان‌های فسا و سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم معلمان در تربیت نسل آینده گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به معلم به دید یک پژوهشگر نگاه شده است و برای رسیدن به این هدف به امکانات و پشتیبانی همه ارکان از آموزش و پرورش نیازمندیم.

وی با بیان اینکه معلمان در دوران شیوع کرونا به معنای واقعی کلمه ایثارگری کردند، افزود: معلمان با امکانات شخصی مانع تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان شده و حتی منتظر دستورالعمل و بخشنامه اداری نیز نشدند.

عسکری تصریح کرد: در یکی دو سال اخیر و خصوصاً سال آینده با موضوع جدی کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و درخواست می‌کنیم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع توسعه دانشگاه فرهنگیان به منظور کمبود کسری نیروی انسانی موثر آموزش و پرورش ورود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به مشکل کمبود شدید نیروی انسانی گفت: همین مسئله موجب شده که کیفیت تربیت و آموزش به نسبت آنچه خصوصاً در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد انتظار و مطلوب است، فاصله داشته باشد.

در این نشست نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های فسا وسپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از آموزش و پرورش تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha