محفل انس با قرآن در دارالقرآن سپاه البرز برگزار شد
کد خبر: 4027082
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

محفل انس با قرآن در دارالقرآن سپاه البرز برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز البرز به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دارالقرآن سپاه استان برگزار شد.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا از البرز، محفل انس با قرآن به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، شامگاه جمعه، 17 دی‌ماه با حضور قاریان ممتاز البرزی در دارالقرآن سپاه استان البرز برگزار شد.

علی گلدوست، مسئول دارالقرآن سپاه البرز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن، انس بیشتر جوانان با قرآن و بهره‌گیری از الگوهای قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد، افزود: قرآن کتاب همه شئون زندگی است و تربیت، اخلاق، شهادت، بیداری اسلامی، اقتصاد اسلامی و… در آن برای تعالی انسان مؤمن وجود دارد.

این مسئول ضمن برشمردن فضیلت‌های کلام خدا و تأکیدات مقام معظم رهبری در جهت ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان بر نهادینه‌ کردن آن در بین قشر نوجوان و جوان تأکید کرد و گفت: اگر بتوان فرهنگ قرآنی را در بین مردم نهادینه کرد، قطعاً پیامد آن، فرهنگ جهاد و ایثار و از خود گذشتگی و زندگی براساس آموزه‌های دینی و قرآنی خواهد بود که این امر استحکام خانواده‌ها را در پی خواهد داشت.

گلدوست در پایان گفت: نهادینه‌ شدن آموزه‌های قرآن در متن جامعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و همه باید برای ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه گام برداریم و به دستورات و فرامین کتاب الهی عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha