تجلیل از فعالیت‌های ارشاد لرستان در حوزه ایثار و شهادت
کد خبر: 4027055
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
از سوی وزارت ارشاد انجام شد؛

تجلیل از فعالیت‌های ارشاد لرستان در حوزه ایثار و شهادت

فعالیت‌های اداره‌‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شایسته تقدیر شناخته شد.

فعالیت‌های ارشاد لرستان در حوزه ایثار و شهادتبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، طی دو سال گذشته نگاه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان پیوست فرهنگی به برنامه‌های اجرا شده الصاق شده و برنامه‌های شاخص بسیاری از جمله ویژه‌برنامه‌های ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت تحت عنوان مجموعه برنامه‌های «راه سلیمانی» که در طی سال گذشته و سال‌ جاری به اجرا درآمده است.

در این راستا محمدرضا سوقندی، مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران و رئیس ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لوحی از فعالیت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت تقدیر کرد.

در بخشی از لوح اهدا شده از طرف محمدرضا سوقندی خطاب به احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، آمده است: «از زحمات جنابعالی و مجموعه همکاران در برگزاری برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha