ارسال اقلام غذایی برای شهر‌های آسیب‌دیده از سیل
کد خبر: 4026517
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

ارسال اقلام غذایی برای شهر‌های آسیب‌دیده از سیل

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سیستان و بلوچستان گفت: اقلام غذایی به ارزش یک میلیاد تومان برای شهر‌هایی که از بارندگی‌های هفته جاری خسارت دیدند ارسال شد.

ارسال اقلام غذایی به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، علیرضا راشکی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سیستان و بلوچستان،‌ گفت: براساس بررسی‌های انجام شده از ابتدای هفته جاری که بارندگی‌ها آغاز شد بیشترین کانون بارندگی‌ها در کنارک و چابهار است.

وی ادامه داد: همکاران ما در ستاد اجرایی فرمان امام در محل مستقر و نیرو‌های جهادی را سازماندهی کرده و به پشتیبانی پرداختیم. در نخستین گام تخلیه آب از منازل و معابر عمومی را در دستور کار قرار دادیم تا زندگی مردم به روال عادی برگردد. پشتیبانی و تامین اقلام خوراکی نیز آغازشد و روزانه حدود ۲ هزار پرس غذا پخت و پز داریم که همچنان ادامه دارد.

راشکی گفت: امروز حدود یک تن گوشت، یک تن برنج و ۸۰۰ تخته پتو به مناطق سیل زده ارسال شد و اقلامی مثل روغن و مواد اولیه پخت و پز نیز در حال ارسال است امیدواریم بتوانیم در کنار نیرو‌های امدادی و خدمتگزار با هماهنگی سعی کنیم از شدت آلام مردم بکاهیم تا به زندگی روزمره ادامه دهند.

وی در پایان گفت: بارندگی‌ها ممکن است خساراتی در بر داشته باشد، اما خیرات و برکات الهی را به سوی استان روان می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha