ماندگاری مسئولان در ذهن مردم بستگی به میزان خدمت دارد
کد خبر: 4026459
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
عضو فقهای شورای نگهبان:

ماندگاری مسئولان در ذهن مردم بستگی به میزان خدمت دارد

عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری گفت: ماندگاری مسئولان در ذهن مردم بستگی به میزان خدمت آنان به مردم دارد.

آیت الله حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبانبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، آیت الله حسینی خراسانی، عضو فقهای شورای نگهبان، ۱۵ دی ماه، در جلسه شورای اداری که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهارکرد: مقدار ماندگاری و مانایی مسئولان در ذهن مردم بستگی به مقدار خدمتی دارد که از سوی آن ها انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر آن مسئولان بر این موضوع واقف باشند که خدمتی که آن ها انجام می دهند با دعای خیر امام زمان(عج) همراه است.

آیت االله حسینی خراسانی در ادامه بیان کرد: خداوند به نظامی که اهل عبادت نیست اما به مردم خدمت می کند، فرصت می‌دهد اما خدمت نکردن به مردم را برنمی‌تابد.

وی ادامه داد: از نظر قرآن شخص و منصبی که به حال مردم نافع باشد و به درد مردم بخورد و مشکلی را حل کند، ماندگار خواهد بود.

آیت االله حسینی خراسانی افزود: آن‌هایی که نفعی برای جامعه ندارند، محکوم به فنا هستند، هر چند ممکن است چند روزی جلوه داشته باشند و بر سر زبان‌ها بیفتند.

وی با اشاره به وجود سه هزار شهید، 10 هزار جانباز و 300 تا 400 آزاده در خراسان شمالی، گفت: مردم خراسان شمالی در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات عملکرد بی نظیری داشته‌اند.

آیت الله حسینی مردم خراسان شمالی را نجیب دانست و گفت: مشکلات اقشار مختلف کشور در خراسان شمالی نیز وجود دارد اما این مردم تاکنون اعتراض نمی‌کنند.

انتهای پیام
captcha