تحقق تمدن بزرگ اسلامی، آرزوی شهدا است
کد خبر: 4026221
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

تحقق تمدن بزرگ اسلامی، آرزوی شهدا است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بجنورد گفت: آرزوی شهدا و شخصیت هایی که در نظام از دست دادیم، تحقق تمدن بزرگ اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان بود.

سرهنگ مهدی الهی‌راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سرهنگ مهدی الهی‌راد، در نشست روشنگری بسیج فرهنگیان که ظهر امروز در مصلای بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تمام اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد باید در نهایت به این منجر شود که نسبت به انقلاب اسلامی بصیرت پیدا کرده و در راستای رشد و تعالی آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور، دچار تروریسم رسانه‌ای هستیم، تاکید کرد: پشت سر بسیاری از اتفاقات ناگوار کشور توطئه دشمنانی است که از پیشرفت ما ناراحت هستند؛ البته کمبودها و مشکلاتی نیز در کنار مطالبات به حق مردم وجود دارد که همه آنها راه‌حل داخلی داشته و قابل حل است.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت کنیم؛ انقلاب اسلامی توانسته است خواب سیطره مستکبران و مستضعفان را برهم زند و به سمت تحقیق تمدن بزرگ اسلامی حرکت کند.

سرهنگ الهی راد به فتنه ۸۸ نیز اشاره کرد و گفت: این اتفاقات، آزمایشات الهی است که امام علی علیه السلام نیز در نهج البلاغه از آن یاد کردند و اگر جامعه دارای تقوا و بصیرت نباشد در ابهامات آن فرو رفته و به تاریکی سقوط می کند. 

 

وی با اشاره به اینکه در حوادث سال ۸۸ بعضی از افراد از قطار انقلاب جا مانده و از آن پیاده شدند، تاکید کرد: در آن سال، افرادی که به نظر می رسید کار کمتری از دست آن‌ها بر بیاید حامی انقلاب و ولایت شدند که سبب حفظ نظام و مدیریت فتنه دشمنان شد. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجنورد ادامه داد: نحوه نگاه ما به اتفاقات و جریانات کشور بسیار اهمیت دارد و نکته مهم این است که تلاش کنیم در غبار فتنه ها، راه را گم نکنیم. 

 

الهی‌راد به شخصیت شهید سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی عشق و باور حقیقی به مردم داشت؛ باوری که از کلیشه ها و تملق به دور بود.

وی افزود: سردار سلیمانی مکتبی سعادت بخش بر مبنای توحید از خود بر جای گذاشت که می تواند سرداران بزرگی را برای انقلاب اسلامی پرورش دهد.

وی خاطر نشان کرد: رسانه های خارجی نیز به ویژگی های این سردار بزرگ پرداختند و از وی به ساده زیستی، جامعه گرایی، دوری از کلاسیک گرایی، نخبه نظامی، معمار نفوذ قدرت ایران در منطقه و بسیاری صفات دیگر اشاره کرده اند که همگی اینها نشان از بزرگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دارد.

الهی‌راد تصریح کرد: دشمنان ایران به دنبال فتنه گری، حیله گری و عملیات روانی در کشور هستند که همه ما باید تلاش کنیم با همراهی یکدیگر و مقابله با آنها در مسیر تعالی و پیشرفت نظام حرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha