زندگینامه سردار سلیمانی به زبان دانش‌آموزان البرزی
کد خبر: 4026115
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

زندگینامه سردار سلیمانی به زبان دانش‌آموزان البرزی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دانش‌آموزان این استان زندگینامه شهید سردار سلیمانی را در بستر شبکه شاد به زبان قلم و هنر به تصویر کشیدند.

سردار سلیمانی

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دانش‌آموزان این استان زندگینامه این شهید والامقام را در بستر شبکه شاد به زبان قلم و هنر به تصویر کشیدند.

وی با اشاره به اینکه آثار هنری دانش‌آموزان در نمایشگاه مجازی و در بستر شبکه شاد در دید عموم قرار گرفته است، گفت: در این نمایشگاه زندگینامه سردار سلیمانی از لحظه تولد تا شهادت به نمایش گذاشته شده است.

فهمیده بیان کرد: این نمایشگاه به همت دانش‌آموزان مدارس آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در کانال شبکه شاد در قالب فیلم، عکس، دکلمه، دلنوشته، خاطره‌گویی، وصیت‌نامه، پیام‌ها و توصیه‌های سردار سلیمانی به فرزندان و ملت ایران به نمایش درآمده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: به تصویر کشیدن پیام تسلیت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، دیدار مقام معظم رهبری با خانواده سردار شهید قاسم سلیمانی و خواندن نماز بر پیکر مطهر سرباز انقلاب، دریافت نشان ذوالفقار از دستان رهبر معظم انقلاب و بدرقه باشکوه ایشان در مشهد از دیگر بخش‌های مهم این نمایشگاه است.

وی در ادامه یادآور شد: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم‌ جهانی است. این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

فهمیده با بیان اینکه سیره، منش و زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عصر حاضر باید به‌عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود، بیان کرد: نوجوانان و جوانان باید از شخصیت شهید سلیمانی، الگو بگیرند زیرا دشمن در تمامی لحظات در حال برنامه‌ریزی و توطئه و دسیسه‌چینی به‌منظور ساقط‌ کردن انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز تأکید کرد: هیچ فردی در دنیا به اندازه شهید حاج قاسم در مبارزه با تروریسم فعال نبود و این شهید بزرگوار و والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس و در جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم در دفاع از ملت‌های مظلوم نیز همواره در خط مقدم مقابله حق علیه باطل حضور داشت.

انتهای پیام
captcha