شهادت حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی از مقاومت را رقم زد
کد خبر: 4026108
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
معاون سیاسی سپاه:

شهادت حاج قاسم سلیمانی فصل جدیدی از مقاومت را رقم زد

معاون سیاسی سپاه، گفت: هم‌اکنون با شهادت شهید سلیمانی نه تنها دشمن نتوانست به اهداف خود برسد بلکه فصل جدیدی از مقاومت را پشت سر می‌گذاریم که به خاطر خون شهید سلیمانی است.

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی  سپاهبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 13 دی‌ماه، در یادواره شهدای عملیات 4 و 5 شهدای اردبیل، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز مراسمات مختلفی در سراسر کشور به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود که به خاطر وجهه و شخصیت مهم و ارزشمند شهید قاسم سلیمانی است که ملت ایران حاج قاسم را تا این اندازه دوست دارند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی چهل سال لباس جهاد بر تن کرد تا عزت و امنیت ملی برقرار شود و منافع ملی حفظ شود و اگر دشمنان حاج قاسم را نشانه گرفته‌اند به خاطر این بود که در سال‌های طولانی دشمنان تصور می‌کردند که با شهادت حاج قاسم می‌توانند به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

جوانی ادامه داد: هم‌اکنون با شهادت شهید سلیمانی نه تنها دشمن نتوانست به اهداف خود برسد بلکه فصل جدیدی از مقاومت را پشت سر می‌گذاریم که به خاطر خون شهید سلیمانی است و اگر دشمنان تصور کرده‌اند با شهادت سلیمانی روند تحولات را می‌توانند تغییر دهند تصور اشتباهی است.

وی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتقام سخت خون شهید سلیمانی با خروج آمریکا از منطقه رقم خواهد خورد که هم‌اکنون نیز ضربه‌های متعددی از سمت کشورهای مختلف برای خروج آمریکا در حال رقم خوردن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: مقام معظم رهبری حکیمانه مکتب شهید سلیمانی را مطرح کرد که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای دولت‌سازی انقلابی امری لازم و ضروری است که جوانان و مسئولان اجرایی کارها و برنامه‌های خود را بر مبنای رفتارها و شخصیت‌های شهید قاسم سلیمانی انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی خود را سرباز وطن می‌دانست و اگر کسی می‌خواهد در مسیر شهید سلیمانی قرار بگیرد بایستی معنویت و مجاهدت داشته باشد که خوشبختانه جوانان ما با اشتیاق ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند.

 
انتهای پیام
captcha