برنامه‌های تشییع شهدای گمنام در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4025937
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲

برنامه‌های تشییع شهدای گمنام در لرستان اعلام شد

جزئیات برنامه‌های استقبال، میزبانی و تشییع سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در لرستان اعلام شد.

تشییع شهدای گمنامبه گزارش ایکنا از لرستان، همزمان با ایام فاطمیه، استان لرستان میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، به‌طوری‌ که کاروان‌های حامل پیکرهای شهدا، عصر سه‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه وارد خرم‌آباد شده و از ساعت ۱۶ مراسم استقبال در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

براساس این گزارش مراسم «شبی با شهدا» شامگاه سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و درود برگزار می‌شود. همچنین مراسم شبی با شهدا در خرم‌آباد شامگاه ۱۴ دی‌ماه به‌طور همزمان در مصلی الغدیر، مسجد امام حسن‌ عسکری(ع) و حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد و شامگاه چهارشنبه، ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۲۰ در مسجد امام خمینی(ره) بروجرد و مصلی شهرستان درود برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر سه شهید گمنام در لرستان، پنج‌شنبه، ۱۶ دی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از ساعت ۹ به‌طور همزمان در سه شهر استان برگزار می‌شود. این مراسم در بروجرد از مسجد امام(ره) تا امامزاده جعفر(ع) تشییع و در پادگان ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد به خاک سپرده می‌شود و در دورود از میدان امام حسین(ع) آغاز و در صنایع نظامی به خاک سپرده می‌شود. همچنین شهر چالانچولان نیز میزبان یکی از شهدای گمنام خواهد بود.

انتهای پیام
captcha