صداقت در نیت و خدمت به مردم؛ دو اصل پیروی از شهید سلیمانی
کد خبر: 4025871
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

صداقت در نیت و خدمت به مردم؛ دو اصل پیروی از شهید سلیمانی

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اگر ما هم نیت‌هایمان با صداقت و در جهت خدمت به مردم باشد همانند سردار سلیمانی خواهیم بود.

سردار ولی بهاریان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)به گزارش ایکنا از همدان، ولی بهاریان، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در مراسم رونمایی از مستند ۷۲ ساعت در تالار قرآن همدان که شب گذشته، 12 دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی خود را سرباز می‌دانست و خیلی از مسئولیت‌ها را می‌توانست بپذیرد اما اعتقاد داشت که یک سرباز است و هرچه رهبر معظم انقلاب بگوید آنجا حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی با تربیت نیرو در کشورهای مختلف جبهه مقاومت را زنده نگه داشت، به بیان خاطره‌ای از سردار سلیمانی پرداخت و گفت: جلسه‌ای خدمت سردار رسیده بودم و فرماندهان زیادی حضور داشتند همه با سردار روبوسی کردند اما اگر کسی می‌خواست دستش را ببوسد اجازه نمی‌داد.

بهاریان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ارادت خاصی به بسیجیان داشت، بیان کرد: سردار سلیمانی در کنار سربازان خود بود و با آنان همانند فرمانده برخورد نمی‌کرد، با کودکان نیز همانند آنها رفتار می‌کرد و علاقه فراوانی به کودکان بخصوص فرزندان شهدا داشت.

وی بیان کرد: یک بار در مکانی خمپاره‌ای زده بودند سردار نگران کودکان بود و سرداری که کل ژنرال‌ها برای او احترام می‌گذاشتند خم می‌شد و خاک را از روی لباس آنان می‌تکاند.

جانشین فرمانده سپاه با اشاره به اینکه سردار در ایران هم خدمات فراوانی انجام داد، گفت: اگر ما هم نیت‌هایمان با صداقت و در جهت خدمت به مردم باشد همانند سردار سلیمانی خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha