مدارس را به سمت تربیت افرادی چون شهید سلیمانی سوق دهیم
کد خبر: 4025554
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

مدارس را به سمت تربیت افرادی چون شهید سلیمانی سوق دهیم

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با یادآوری دلاورمردی‌های شهید سلیمانی گفت: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین باید به سمت مدارس صالحی پیش رفت که خروجی و محصول آن افراد بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی باشد.

محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 12 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری استان گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس‌آموز باید نگاه کرد.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی حاج قاسم سلیمانی‌ها باعث شدند که دانش‌آموزان قهرمانان حقیقی زمان خود را ببینند و لمس کنند، افزود: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین باید به سمت مدارس صالحی پیش رفت که خروجی و محصول آن افراد بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی باشد.

عسکری گفت: امروز مفتخریم با هدایت و برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش عشایر 40 میلیارد تومان لوازم آموزشی و پرورشی شامل  تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مدارس عشایری سراسر فارس ارسال کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در پایان یادآور شد: این بسته‌های آموزشی و پرورشی به 12 هزار دانش‌آموز عشایری فارسی تعلق خواهد گرفت.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از جمعی از فرهنگیان بازنشسته اداره آموزش و پرورش عشایر فارس تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha