شهید سلیمانی اسوه‌ای بی‌بدیل در مدیریت جهادی بود
کد خبر: 4025394
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

شهید سلیمانی اسوه‌ای بی‌بدیل در مدیریت جهادی بود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: شهید سلیمانی اسوه‌ای بی‌بدیل و الگوی تکرار نشدنی در مدیریت جهادی بوده که جلوه‌هایی از ایثار و نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت.

شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ‌ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 12 دی‌ماه، در بازدید از اجرای طرح‌ مومنانه در سطح استان اردبیل، اظهار کرد: به‌مناسبت دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی، نهضت خدمات مومنانه در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: توزیع 8 هزار بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه استان در بین خانواده‌های نیازمند رقم خورده که در این زمینه کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست استان اردبیل در کنار برنامه‌های مختلف خدمت‌رسانی و کمک‌های خیرین و مردم نوع‌دوست در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: برگزاری نهضت خدمات‌ مومنانه در 2 مرحله برگزار می‌شود که علاوه بر کمک‌های مردمی و خیرین به تعداد 16 هزار بسته معیشتی توسط بسیج و سپاه در نواحی مختلف استان اردبیل، توزیع می‌شود.

دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مومنانه بسیج استان اردبیل، عنوان کرد: شهید سلیمانی اسوه‌ای بی‌بدیل و الگوی تکرار نشدنی در مدیریت جهادی بود که جلوه‌هایی از ایثار و نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت و در این زمینه مبارزه با فقر و محرومیت بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم و امیدبخشی در مناطق محروم بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و مدیریت جهادی عامل عزت و پیشرفت کشور است. بدون تردید روحیه و عمل جهادی نیاز امروز کشور در عرصه‌های مختلف است‌.

انتهای پیام
captcha