توزیع ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان کرمان + عکس
کد خبر: 4025255
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

توزیع ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان کرمان + عکس

در آستانه دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به ارزش ۱۵ میلیارد تومان بین آسیب دیدگان از کرونا در استان کرمان توزیع شد.

توزیع بسته کمک معیشتی در استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز شنبه ۱۱ دی ماه در رزمایش توزیع ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی در کرمان بیان کرد: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلاور، پرآوازه و قهرمان ملت ایران و جهان اسلام هستیم. شخصیتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با نگاه مکتب و مدرسه درس‌آموز به ایشان نگاه کرد که می‌تواند مثل یک ستاره و قطب‌نما راه را برای سعادت ما نشان دهد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شخصیت جامع‌الاطرافی داشت که یکی از ضلع‌های آن مردم‌داری و مردم‌نوازی بود، تصریح کرد: در آستانه دومین سالگرد ایشان و با رویکردی که امسال در اجرای برنامه‌های سالگرد داریم عمدتا برنامه‌های ما مردمی برگزار می‌شود که یک ضلع آن برپایی موکب است و نزدیک به ۱۰۰ موکب مردمی در کرمان دایر شده است.

سردار معروفی ادامه داد: امسال در هفته مقاومت هر روز یک برنامه محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی یا اشتغالزایی داریم و امروز در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۳۰ هزار بسته کمک معیشتی آماده کردیم که از این تعداد ۲۵ هزار بسته توسط مجموعه بسیج و سپاه و ۵ هزار بسته توسط مجموعه ستاد اجرایی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و جمعا ۱۵ میلیارد تومان تهیه شده است که به سمت ۲۳ شهرستان استان کرمان روانه می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان با بیان اینکه براساس شناسایی که قبلا در قرارگاه‌های شهرستانی انجام شده است و به نیت سردار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسته‌ها به دست خانواده‌های آسیب دیده از کرونا می‌رسد، تصریح کرد: مردم ما مطمئن باشند ما با رویکرد شهید سلیمانی و نگاه به مکتب او و به دلیل اینکه ما انقلاب را با مردم می‌دانیم، با تمام وجود پای مردم انقلابی خواهیم ایستاد و تا زمانی که نیاز باشد در همه‌ امور به ویژه کمک‌های اجتماعی و حوزه ارزاق که یکی از اولویت‌های ما و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، به همین شکل ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha