رسالت مهم سپاه ثارالله کرمان؛ ترویج اندیشه شهید سلیمانی
کد خبر: 4025000
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد:

رسالت مهم سپاه ثارالله کرمان؛ ترویج اندیشه شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم سلیمان سلامت گفت: تمام تلاش ما ترویج اندیشه شهید سلیمانی به‌عنوان نگاه جامع‌الاطراف انقلابی در جامعه است.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته جمعه ۱۰‌دی‌ماه در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم «سلیمان سلامت» که با حضور وزیر بهداشت و مسئولان کرمان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، بیان کرد: فلسفه وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مثلث انقلابی، اعتقادی و مردمی است که مردمی آن در بسیج تبلور پیدا می‌کند و این اندیشه زیبای امام بود که بسیج را به‌عنوان یک نیروی مردمی در بدنه سپاه تعریف کرد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه‌ ماموریت‌های ذاتی خود در چهارچوب قانون اساسی، در عرصه‌های مختلف مثل سیل، زلزله، طوفان، کرونا و کمک مؤمنانه بنابر نیاز انقلاب اسلامی و ملت بزرگ وارد عمل می‌شود.

معروفی ادامه داد: امروز افتخار داریم در سپاه و بسیج با فرمان امام خویش از ابتدا ویروس کرونا با تمام توان در همه‌ عرصه‌های نیاز ملت بزرگمان و جامعه نظام سلامت وارد عمل شدیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نگاه ما به بسیج نگاه اعتقادی، انقلابی و جهادی است اما در دولت گذشته نگاه به بسیج نگاه ارزان قیمت بود، تصریح کرد: نگاه ما نگاه جهاد است یعنی کسی که در معرکه کار می‌کرد جانش را تقدیم می‌کرد شهید است و با این نگاه سپاه و بسیج پای کار آمد و به فرمان امام خویش تا آخر ماند.

وی ادامه داد: در استان کرمان در حوزه طرح شهید سلیمانی که در ۹ آذر ماه سال گذشته در استانداری رونمایی شد، همه مسئولان اجرایی استان به‌ویژه دانشگاه علوم‌پزشکی استان، بیمارستان‌ها و کادر درمان با مجموعه سپاه و بسیج همکاری داشتند و به فضل الهی در این طرح در بازه زمانی کوتاه تعداد فوتی‌های کرمان از ۵۰ نفر به بین ۴ تا ۰ نفر رسید. یعنی با یک حرکت بزرگ اعتقادی این طرح اجرا شد.

معروفی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمان کرونا پرداخت و گفت: تشکیل ۳۹۰ تیم‌ رهگیری و مراقبتی با ۱۰۸۰ نفر نیروی بسیجی داوطلب، ایجاد مراکز منتخب ۱۶ ساعته تست کرونا در شهر کرمان، ایجاد ۹۸مراکز واکسیناسیون(در طرح واکسیناسیون تمام پایگاه‌های مقاومت درگیر شدند)، اعزام ۹۱۶ نفر نیروی بسیجی به بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان، واگذاری کادر متخصص بهداشت و درمان، تشکیل ۴۶۴ تیم حمایتی، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی وغیره از جمله اقدامات انجام شده است.

وی در بخش دیگری به سخنانش به اقدامات انجام شده در دومین سالگرد شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در برگزاری مراسم تابع دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی کرونا هستیم و تمام تلاش ما ترویج اندیشه شهید سلیمانی به عنوان نگاه جامع‌الاطراف انقلابی است و برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha