مردم در ٩ دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند
کد خبر: 4024969
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

مردم در ٩ دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه مردم با انسجام در ٩ دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند گفت: شهید سلیمانی نمونه ولایت‌مداری و اسوه ایثار بود که در این راستا همه باید از این صفات درس بگیریم.

ولایت نقش محوری در ۹ دی داشت

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، امروز، 10 دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت مردم و حضورشان در میدان بود که موجب شد تا فتنه ۸۸ شکست بخورد گفت: یکی از مهمترین عوامل دیگر در پیروزی ملت بزرگوار ایران، نقش بی‌بدیل ولایت فقیه بود.

وی ادامه داد: باید بیشتر به نقش ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۸ پرداخته شود و کارشناسان و دانشگاهیان و حوزوی‌ها کتاب‌ها بنویسند زیرا معظم‌له با عملکرد خودشان درایت و مدیریت مسائل را پیش بردند و نگذاشتند که آسیبی به نظام برسد.

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه مردم با انسجام در ٩ دی پیوندشان را با امام امت مستحکم کردند یادآور شد: شهید سلیمانی نمونه ولایت‌مداری و اسوه ایثار است که در این راستا همه باید از صفات درس بگیریم چرا که ایشان تمام عمر خود را وقف مجاهدت در راه اسلام و انقلاب کردند.

به گفته امام‌جمعه سمنان شهید سلیمانی و رفتار و سیره او بهترین الگو برای جوانان است که بر این اساس شهید سلیمانی یک درس مهم به ما داد و آن اینکه اگر فکر می‌کنیم که می‌توانیم راه سعادت را بدون ولایت در پیش بگریم اشتباه کرده‌ایم شهید سلیمانی عاشق امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و ولایت مداری ایشان بر همه ما اثبات شد.

انتهای پیام
captcha