شناسایی دو شهید دوران دفاع مقدس جهرم و خفر بعد از 3 دهه
کد خبر: 4024957
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

شناسایی دو شهید دوران دفاع مقدس جهرم و خفر بعد از 3 دهه

هویت شهید جمال جعفرزادگان از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان جهرم و شهید معین‌الدین کهن از شهدای شهرستان خفر طی روزهای اخیر شناسایی شده‌اند.

سیدجبار حسینی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهرمسیدجبار حسینی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به شناسایی شهدای دوران دفاع مقدس گفت: هویت شهید جمال جعفرزادگان متولد سال ۴۴ از جهرم که پارسال همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان بافق یزد به عنوان شهید گمنام دفن شده بود در همین ایام شناسایی شد، اما خانواده شهید از حق خود برای جابه‌جایی پیکر این شهید بزرگوار گذشتند و قرار است خانواده این شهید با یک دستگاه اتوبوس، ۱۴ دی برای زیارت قبر مطهر فرزند شهیدشان به بافق می‌روند.

وی افزود: مراسم ترحیم این شهید نیز روز پنج‌شنبه، ۸ دی ماه مصادف با سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) در مسجد الزهرا(س) شهرک انقلاب با سخنرانی امام جمعه شهر جهرم، حجت‌الاسلام والمسلمین مدبر و مداحی برادر میرزایی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

حسینی با اشاره به سالگرد تدفین دو شهید گمنام در جهرم، ادامه داد: همچنین پیکر شهید معین‌الدین کهن، ۲۳ ساله فرزند مرحوم آقابابا از روستای فتح‌آباد شهرستان خفر از روز شنبه به مدت سه روز مهمان ۲۴ هیئت‌ مذهبی شهرستان جهرم خواهد بود و مراسم وداع با پیکر این شهید در اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، پیکر شهدایی که قرار است همزمان با ایام فاطمیه در استان فارس تشییع شوند شامل پیکر‌ مطهر شهیدان بسیجی شهید حبیب الله حقیقی ۱۸ ساله فرزند مرتضی از روستای مبارک آباد شهرستان قیروکارزین، بسیجی شهید علی اصغر شهبازی ۱۵ ساله فرزند ابوالقاسم از روستای دهبه شهرستان قیروکارزین، شهید معین الدین کهن فتح آبادی و شهید پاسدار فیض الله کنعانی حقیقی ۱۹ ساله فرزند طاری وردی از شیراز است.

انتهای پیام
captcha