حماسه 9دی استمرار خط انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4024637
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
در بیانیه سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری تأكيد شد:

حماسه 9دی استمرار خط انقلاب اسلامی است

حماسه بزرگ 9دی 1388، استمرار خط انقلاب اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه راهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی)، یوم الله فراموش ناشدنی دیگری را با  بصیرت خود رقم زدند.

بیانیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به‌نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه به‌مناسبت گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ بر علیه رژیم ستمشاهی، 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش که با ایام فاطمیه تقارن یافته، آمده است:

«حماسه بزرگ 9دی 1388، استمرار خط انقلاب اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در 22 بهمن 57 به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه راهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی)، یوم الله فراموش ناشدنی دیگری را با  بصیرت خود رقم زدند و نشان دادند که در مسیر پاسداری از انقلاب، صبر و استقامت داشته و با حضور بهنگام خود در میدان، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

حماسه 9دی، قدرت مردم و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و ضمن آشکار ساختن مرزبندی بین خواص، توطئه دشمنان در انقلاب مخملین را با شکست مواجه کرد و پیوند عمیق مردم با رهبری و ولایت را نمایان ساخت.

حماسه عظیم 9دی، به منزله واکسینه شدن مردم و نظام در برابر فتنه‌های سنگین استکبار جهانی بود که با افزایش اقتدار نظام به تقویت اتحاد و انسجام ملی انجامید.

ملت بزرگ ایران اسلامی در حماسه فراموش ناشدنی 9دی، نشان دادند که باور عینی به جنگ نرم و پیوند جریان فتنه با استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند؛ لذا به صورت خودجوش برای حمایت از ارزش های والای دینی بویژه عاشورای حسینی و پشتیبانی از نظام و ولایت با حضوری پرشور در میدان  به اصل دینی تولی و تبری عمل کردند و به مقابله با فتنه پرداختند.

امسال هم در دهه بصیرت با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی که نماد استقامت و صبر و ولایتمداری است، ضمن تأکید بر تحقق وعده صادق امام مقاومت مبنی بر انتقام سخت، ضمن تقدیر از حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه امریکایی عین الاسد؛  انتقام نهایی را اخراج کامل نیرو‌های تروریست آمریکا از کلّ منطقه می دانیم.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در کنار ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در برابر فتنه‌انگیزی دشمنان و دفاع از آرمان ها و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی تا پای جان ایستاده‌ایم و برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب و انتقام سخت از دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده‌ایم».

انتهای پیام
captcha