فضای مجازی، حربه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است
کد خبر: 4024586
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه تایباد:

فضای مجازی، حربه دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تایباد گفت: اگرچه امروز فتنه‌ها در خیابان‌ها انجام نمی‌شود، اما دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیکار ننشسته‌اند‌.

سرهنگ ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تایبادسرهنگ ابراهیم بیدل، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تایباد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: حربه امروز دشمن برای وارد کردن ضربه به نظام اسلامی، فضای مجازی و آلوده کردن این بستر است، فعالان فضای مجازی بهترین سربازان برای جنگیدن با فتنه‌گران هستند.

وی ادامه داد: در برهه کنونی دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار اخبار جعلی و مطالب ضدانقلابی افکار اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان را علیه نظام و ولایت‌فقیه خدشه‌دار کنند، از این رو فضای مجازی را آلوده کرده و از این فرصت برای ایجاد فتنه و آشوب بهره می‌برند.

بیدل بیان کرد: اصحاب رسانه و فعالان مجازی باید در راستای منویات رهبری و نظام جمهوری اسلامی مطالبی منتشر کنند تا فتنه آشوبگران خنثی و بصیرت و دانش آحاد جامعه نسبت به کشور و نظام افزایش یابد.

وی عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و فعال کردن گردان‌های سایبری در سراسر کشور گام موثری برای خنثی کردن فتنه دشمنان در فضای مجازی انجام شده است، مطالب منتشر شده در مناسبت‌های ملی و مذهبی توسط سربازان سایبری ضربه محکمی به دشمن وارد کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه تایباد اظهار کرد: گردان سایبری خواهران تایباد موفق به کسب رتبه نخست استان شده که این موفقیت جز با تلاش و پیگیری‌های سربازان سایبری در این شهرستان مرزی میسر نمی‌شد.

بیدل در پایان به اهم برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه بصیرت در تایباد اشاره و گفت: در این دهه که مقارن شده با ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید تمام نهادها و آحاد مردم تلاش کنند تا بهترین برنامه‌ها را اجرا کنند. عملیات روشنگری در فضای مجازی، جلسات تخصصی و هماهنگی بصیرت‌افزایی، پویش‌های دانش آموزی و اکران فیلم منصور، فضاسازی سطح شهرستان، مشارکت گردان‌های سایبری و برگزاری برنامه‌های مناسبتی با این ایام از مهمترین برنامه‌های این ایام است که در تایباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha