بصیرت مردم؛ جوابی دندان‌شکن به محاسبات دشمن
کد خبر: 4024496
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

بصیرت مردم؛ جوابی دندان‌شکن به محاسبات دشمن

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمانی که دشمن براساس محاسبات خود، درحال پیروزی و در فکر به ثمر نشستن توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی بود، بصیرت و هوشیاری مردم در یوم‌الله 9 دی جوابی دندان‌شکن به تمام محاسبات اشتباه آنان بود.

ماموستا فایق رستمی امام  جمعه سنندج

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: یکی از صفات مفید عام‌المنفعه که سزاوار است انسان خود را به آن آراسته کند عبارت از ایثار، فداکاری، استقامت، صبوری و شکیبایی در راه تثبیت و اجرای حق است.

وی افزود: وقتی انسان به مرحله‌ای از کمال روحی رسید که دیگران را در امر خیر بر خود ترجیح دهد و سعادت، امنیت و آرامش دیگران را بر خود مقدم شمارد، با اقدامات خیرخواهانه خود نشان می‌دهد که در اوج عظمت نفس خود قرار دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یان کرد: تاکنون تمام نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان که علیه کشور ایران اسلامی کشیده، به واسطه بصیرت، هوشیاری، آگاهی، روشنفکری ملت ایران اسلامی تمام این نقشه‌ها برملا شده است. در زمانی که دشمن براساس محاسبات خود، درحال پیروزی و در فکر به ثمر نشستن توطئه‌های خود علیه ایران اسلامی بود، بصیرت و هوشیاری مردم در یوم‌الله 9 دی جوابی دندان‌شکن به تمام محاسبات اشتباه آنان بود.

ماموستا رستمی بصیرت و آگاهی ملت همیشه در صحنه ایران در 9 دی سال 88 را مثال زدنی دانست و گفت: 9 دی، روز بصیرت، پیمان، میثاق و خنثی‌سازی توطئه، خدعه و کید و نیرنگ دشمن بود چراکه با بصیرت ملت ایران بزرگترین نقشه‌های دشمنان نظام، انقلاب و اسلام برملا شد.

وی با اشاره به اینکه 9 دی سال 88 در وجدان مردم ایران یک احساس مسئولیت ایجاد شد که اگر بصیرت، آگاهی و روشن‌بینی مردم نبود به حقیقت مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد می‌شد اما با زمان‌شناسی مردم این امر تحقق نیافت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) بر فرد زمان‌شناس درود و رحمت می‌فرستد، براین اساس ملت ایران با زمان‌شناسی و استقامت خود در یوم‌الله 9 دی حماسه دیگری خلق کردند.

وی وجود سه امر مهم در یوم‌الله 9 دی و برهم زدن توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و افزود: استقامت، صبر و بصیر ت سه عامل مهم و اثرگذار در خلق حماسه 9 دی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بود.

ماموستا رستمی به اثرگذاری بصیرت و آگاهی مردم در برملا شدن دو فتنه بزرگ علیه کشور ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در فتنه تیرماه سال 78 عده‌ای در صدد برهم زدن آرامش مردم و متزلزل کردن مردم و نظام بودند اما مردم با حضور خود در 23 تیرماه و با یک حرکت انقلابی و مستحکم تمام نقشه‌های دشمنان را به باد دادند. در فتنه سال 88 نیز بدترین نقشه‌ها و دشمنی‌ها علیه نظام و کشور صورت گرفت و دشمن مملکت را به آشوب کشید و در خیال واهی خود انقلاب اسلامی را نابود شده می‌دید اما در یک حرکت آرام مردمی و بدون فعالیت نظامی و با حضور مؤثر مردم این آشوب تمام شده و تمام نقشه‌های حساب شده دشمنان در عرض یک روز و با راهپیمایی‌های سراسری مردم در استان‌های مختلف کشور نقش بر آب شد.

امام‌جمعه سنندج در پایان یادآور شد: امیدواریم ملت ایران هموار بیدار بوده چراکه نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب و اسلام تمام شدنی نیست و با بصیرت و آگاهی مردم بتوانیم همیشه پیروز میدان باشیم.

انتهای پیام
captcha