سرباز مطیع ولایت بودن؛ ویژگی بارز سردار سلیمانی
کد خبر: 4023981
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

سرباز مطیع ولایت بودن؛ ویژگی بارز سردار سلیمانی

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سردار سلیمانی سرباز مطیع و بابصیرت ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی بود، حاج قاسم نماد بارز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، رهبری و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، 6 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ٩ تا ١٩ دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است و با توجه به قرارگیری در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

وی حماسه 9 دی را نقطه عطفی در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان در جنگ نرم خواند و گفت: ملت ایران در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظّم رهبری حماسه‌ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند و از این پس وظیفه داریم نهضت تبیین را برای آگاهی‌بخشی به مردم به نحو احسن انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ٩ دی ماه در تاریخ ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: این روز مانند پیروزی انقلاب اسلامی روزی با ارزش و بسیار مهم است. زمانی عده‌ای جان خود را ایثار کردند تا انقلاب به پیروزی برسد و امروز ما وظیفه داریم این انقلاب را حفظ کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه پیوند امت با ولایت ناگسستنی است و این پیوند تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: مردم در 9دی ثابت کردند که در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف نداشته و تنها دل در گرو این نظام و رهبری دارند.

وی حماسه ٩ دی را حاکی از بصیرت و آگاهی مردم دانست و افزود: خواسته دشمنان تنها تحریم نیست بلکه آنها خواستار عدم پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها هستند و این موضوع باید برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین شود.

طهماسبی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی سرباز مطیع و بابصیرت ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی بود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت، رهبری و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به لحاظ دارابودن صفات ارزنده، خصیصه‌های نیکو و داشتن بصیرت خود اکنون به الگویی برای آزادی‌خواهان تبدیل شده است، اظهار کرد: سالروز شهادت سردار سلیمانی فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های تببینی، پرداختن به ابعاد شخصیتی و اصول مکتب این سردار رشید اسلام است.

انتهای پیام
captcha