تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سالگرد شهادت سردار دلها
کد خبر: 4023712
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سالگرد شهادت سردار دلها

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار دلها به تشریح اقدامات و برنامه‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پرداخت.

ستاد اجرایی فرمان امام کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نشست خبری درباره اهم اقدامات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان امروز  ۵ دی‌ماه در محل ستاد اجرایی‌ فرمان حضرت‌ امام(ره) کرمان برگزار شد.

روح‌اللهی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: دو سال از شهادت سردار عالی‌قدر جهان اسلام می‌گذرد و بنابر فرموده مقام معظم رهبری روز شهادت او یوم‌الله است و وظیفه ما این است که در چنین روزی هرآنچه که در توان داریم در طبق اخلاص بگذاریم.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادتش مکتب‌ساز شد، تصریح کرد: همانطور که در قرآن و در تاریخ اسلام می‌بینیم فقط پیامبر(ص) و امامان(ع) اسوه نیستند بلکه در رده‌های پایین‌تر از آن‌ها نیز الگوهای بسیار خوبی برای مردم بودند کسانی مانند مالک اشتر و در زمان ما سردار سلیمانی نیز در مقام ولایتمداری یک الگو است و به‌همین دلیل ماندگار شد.

مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت‌امام(ره) کرمان با بیان اینکه منش و رفتار شهید سلیمانی مکتب را به وجود آورد، ادامه‌ داد: اهمیت این موضوع مسئولیتی برای ما به وجود آورد که باید نسبت به آیندگان پاسخگو باشیم.

روح‌الهی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پرداخت و گفت: از همان ابتدا موکب‌هایی راه‌اندازی و آشپزخانه‌هایی برپا شد و علی‌رغم محدودیت‌های کرونایی، ستاد اقداماتی برای راحتی زائران انجام داد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دومین سالگرد پرداخت و گفت: اقدامات برنامه‌ریزی شده برای دومین سالگرد در قالب مشارکت با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، موکب داران همراه با ستاد که ۱۵ موکب است و همکاری با کمیته مردمی دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان از پخت ۱۷۵ هزار پرس غذا در هفته مقاومت خبر داد و تصریح کرد: همزمان با هفته مقاومت ۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود و ۵ هزار بسته معیشی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان، توسط گروه‌های جهادی، خیرین و فعالین اجتماعی بین مردم در مناطق کم برخوردار سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: ۱۵ موکب با عنوان«احسان‌المقاومه» در سطح شهر کرمان مستقر هستند که دو موکب از استان مازندران و یک موکب از هرمزگان هستند و به‌صورت شبانه‌روز خدمات ارائه می‌دهند.

روح‌الهی با بیان اینکه هزار تخته پتو برای اسکان زائران در اختیار موکب‌ها قرار داده شده است به استقرار یک کاروان سلامت جهت خدمت‌رسانی به زائرین در کرمان اشاره و تأکید کرد: باتوجه به جمعیت بسیار زیاد زائران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته مقاومت، از مردم کرمان درخواست داریم در این ایام از آمدن به گلزار شهدا اجتناب کنند.

 

انتهای پیام
captcha