نقش تعیین‌کننده بسیج در امر فرهنگ‌سازی
کد خبر: 4023560
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
بوعلی مطرح کرد:

نقش تعیین‌کننده بسیج در امر فرهنگ‌سازی

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به نقش تعیین‌کننده بسیج در امر مهم فرهنگ‌سازی به خصوص برای خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه، کمک‌های مؤمنانه، نذر رهایی، تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و غیره را از جمله اقداماتی دانست که نقش مهمی در فرهنگ‌سازی در جامعه دارند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 5 دی‌ماه در دوره آموزشی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج محلات این استان با بیان اینکه نقش محوری فرمانده در پیشبرد امور و مأموریت‌ها غیرقابل انکار است، گفت:  از جمله مؤلفه‌هایی که در موفقیت یک فرمانده موثر است باور، اعتقاد و انگیزه او برای اثرگذاری، اخذ تصمیمات تعیین‌کننده و گره‌گشا بودن است.

وی با تصریح اینکه بسیج فارس در بحث مقابله با کرونا، کمک‌های مومنانه و تأمین امنیت و دیگر مأموریت‌ها، کارنامه درخشانی داشته است، افزود: انتظار و مطالبه ما از فرماندهان بسیج تلاش مستمر و حضور جهادی و فراگیر در برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به نقش تعیین‌کننده بسیج در امر مهم فرهنگ‌سازی به خصوص برای خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه گفت: کمک‌های مؤمنانه، نذر رهایی، تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند و بسیاری طرح‌های دیگر مرهون تلاش و خلاقیت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج است.

بوعلی با تأکید بر اهمیت حمایت از پایگاه‌های مقاومت بسیج، ادامه داد: حوزه‌های مقاومت بسیج مبدأ تحول و تعالی در بسیج هستند و اجرای طرح‌های شاخص توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج نام فارس را در سطح کشور برجسته کرده است.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در تمامی امور مربوط  به بسیج محلات نقش محوری بر عهده دارند، بیان کرد: امروز نیز بسیج آمادگی دارد در هر عرصه‌ای که کشور نیاز داشته باشد، حضور پیدا کند.

انتهای پیام
captcha