ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی رسالت مهم بسیج دانش‌آموزی است
کد خبر: 4023340
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی رسالت مهم بسیج دانش‌آموزی است

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت نقش آموزش پرورش در تربیت نسل آینده کشور گفت: ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه دانش‌آموزی کشور رسالت مهم بسیج دانش‌آموزی است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر به گزارش ایکنا از فارس، نشست هم‌اندیشی فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی استان فارس امروز، 4 دی‌ماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور، گفت: ترویج فرهنگ جهادی و بسیجی در جامعه دانش‌آموزی کشور رسالت مهم بسیج دانش‌آموزی است.

وی با بیان اينکه بسیج دانش‌آموزی پیوند دهنده آموزش و پرورش و نسل نوجوان کشور با فرهنگ بسیجی است، گفت: بسیج دانش‌آموزی به عنوان قشر مرتبط و تاثیرگذار در جامعه نوجوان کشور مسئولیت مهمی در راستای موضوع مهم تربیت نسل مومن و انقلابی بر عهده دارد.

بوعلی با تصریح اینکه اقشار بسیج فارس طرح‌هایی را اجرا کرده‌اند که به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شده‌اند، گفت: یکی از این طرح‌های شاخص طرح «توکاد» تأمین وسایل کمک آموزشی نظیر تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند بود که توسط بسیج دانش‌آموزی فارس اجرا شده است.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: این طرح‌ها به خوبی نشان داد می‌توان از ظرفیت‌های اقشار تخصصی بسیج برای حل مشکلات جامعه به بهترین و موثرترین نحوی استفاده کرد.

وی بیان کرد: فعالیت دانش‌آموزان در ساختار بسیج دانش‌آموزی و سپردن مسئولیت به آنان، قشر نوجوان کشور را برای پذیرش مسئولیت‌های مهم در آینده آماده می‌کند.

انتهای پیام
captcha