اجرای پویش «دلگرمی احسان» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4023284
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

اجرای پویش «دلگرمی احسان» در آذربایجان‌غربی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی، گفت: در اولین مرحله از پویش «دلگرمی احسان»، به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی، ۳۰۵ دستگاه بخاری گرمایشی به ارزش هر کدام ۱۵ میلیون ریال تهیه و در اختیار ‌خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

پویش دلگرمی احسانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی، ۳ دی در مراسم آغاز پویش «دلگرمی احسان»، اظهار کرد: مرحله اول «دلگرمی احسان» در استان اجرا شد که در مناطق کم برخوردار در فصول سرد سال وسایل گرمایشی بین افراد بی‌بضاعت توزیع شد و این نوع پویش‌ها در قالب‌های دیگر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای انجام مأموریت‌های خود در جهت حمایت از مناطق کم برخوردار، در اولین مرحله ۳۰۵ دستگاه بخاری گرمایشی به ارزش هر کدام ۱۵ میلیون ریال تهیه و در اختیار ‌خانواده‌های شناسایی شده نیازمند توسط گروه‌های همکار قرار داده است.

ابراهیمی بیان کرد: ارایه خدمات  این ستاد به همت گروه‌های همکار که شامل گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، سمن‌ها و خیریه‌ها است که تا به الان ۶۰۰ گروه در سامانه دنیای احسان ثبت‌نام کرده‌ و همکاری می‌کنند تا بتوانیم با همدلی و همیاری در راستای اهداف بلند ستاد گام‌های مثبتی برداریم.

وی در پایان افزود: در فاز دوم مرحله ششم این پویش، بسته‌های  معیشتی و بسته‌های پروتئینی جهت حمایت از مادران باردار و شیرده که دارای فرزند شیرخواره هستند، در اختیار این خانواده‌ها قرار خواهد و پویش همدلی و احسان در سال جاری ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha