رمز ماندگاری کارها / به دنبال معنویت‌افزایی میان سربازان هستیم
کد خبر: 4023017
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
بوعلی تبیین کرد:

رمز ماندگاری کارها / به دنبال معنویت‌افزایی میان سربازان هستیم

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر ضرورت توجه به تفکر جهادی در انجام کارها گفت: کار جهادی خالصانه، بی ریا و در گمنامی موجب ماندگار شدن کارها و نام‌ها و عزیز شدن در قلب مردم خواهد شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 2 دی‌ماه در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، از سربازان خواست تا با تفکر جهادی در هر عرصه‌ای که کشور و انقلاب نیاز دارد وارد شوند و افزود: کار جهادی خالصانه، بی ریا و در گمنامی موجب ماندگار شدن کارها و نام‌ها و عزیز شدن در قلب مردم خواهد شد.

وی بر ضرورت حفظ شأن و جایگاه سربازان تأکید کرد و افزود: تمام کسانی که در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی قدم می‌گذارند، جزئی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی هستند و همیشه عزیز و مورد تکریم ملت ایران خواهند بود.

بوعلی، جایگاه سربازان یک جایگاه والا و مقدس توصیف کرد و گفت: سرباز از جان خویش برای دفاع از کشور می‌گذرد و این غیرت و شرف جوان سرباز الگویی برای تمام نسل‌هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مجموعه سپاه فجر نگاه ما به سربازان همچون نگاه به عزیزان و فرزندانمان است، گفت: تلاش برای ارتقا و تعالی معنوی و شخصیتی جوانان سرباز یکی از رسالت‌های مهم مسئولان بوده و همواره مورد مطالبه فرماندهان است.

وی با ذکر این نکته که اساس روابط مسئولان و سربازان است، گفت: دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای تجربه‌اندوزی و کسب آگاهی برای زندگی آینده قشر جوان است.

حمیدی، معاون نیروی انسانی سپاه فجر نیز در این مراسم با بیان اینکه سربازان برگزیده سپاه فجر به چهاردهمین جشنواره کشوری حضرت علی اکبر(ع) معرفی خواهند شد، گفت: این جشنواره در محور‌های سرباز و دینداری، سرباز و شهدا، سرباز و فرهنگ، سرباز و وظیفه‌شناسی، سرباز و سازندگی و بصیرت سرباز ولایت در سطح سپاه فجر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از یکی از خانواده‌های شهدای سرباز تجلیل به عمل آمد، گفت: معنویت‌افزایی و مهارت‌افزایی جوانان سرباز یکی از کارویژه‌های مهمی است که در سطح سپاه فجر دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha