برگزاری یادواره شهدا همزمان با ایام فاطمیه در ملایر
کد خبر: 4022853
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

برگزاری یادواره شهدا همزمان با ایام فاطمیه در ملایر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره‌های شهدا در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ یادواره شهید در سطح شهرستان برگزار شده است و ۲۰ یادواره دیگر تا پایان سال و در طی ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

 یادواره شهدامحمدابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه این شهرستان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: همچنین دو شهید مدافع حرم و تعدادی شهید گمنام نیز در شهرستان ملایر آرمیده‌اند. برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین کار در قبال پاسداشت رشادت‌های این عزیزان است.

وی با بیان اینکه همه ساله بیش از ۵۰ یادواره برای شهدای شهرستان ملایر برگزار می‌شود، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا کمترین کار در قبال پاسداشت رشادت‌های این عزیزان است. بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا برگزاری یادواره‌ها با محدودیت مواجه شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر با بیان اینکه اگر یادواره‌هایی هم برای شهدا در شهرستان برگزار شده به‌صورت محدود و در فضای باز بوده است، تصریح کرد: امیدواریم با ریشه‌کن شدن هرچه سریع‌تر کرونا باز هم شاهد برگزاری برنامه‌های پرشور فرهنگی از جمله یادواره‌های شهدا باشیم.

مرادی با بیان اینکه از ابتدای امسال حدود 20 یادواره شهدا در ملایر برگزار شده است، گفت: این یادواره‌ها به‌صورت حضوری، محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان برگزار شد. تا پایان سال نیز حدود 20 یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار می‌شود که این یادواره‌ها نیز با عناوین مختلف خواهد بود.

مرادی از برگزاری یادواره‌های شهدا در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای بین‌الملل و جهان اسلام و شهید ایرانی جبهه مقاومت حاج رسول حیدری نیز همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

وی افزود: همچنین چند یادواره دیگر نیز در مدت 20 روز ایام فاطمیه در دستور کار برگزاری است که همه این یادواره‌ها به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha