تقویت شبکه مردمی عفاف و حجاب با نگاه عالمانه در فارس
کد خبر: 4022753
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
اسلامی خبر داد:

تقویت شبکه مردمی عفاف و حجاب با نگاه عالمانه در فارس

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس از تلاش برای تقویت شبکه مردمی عفاف و حجاب با نگاه عالمانه در این استان خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی را در قالب برنامه‌ها و جشنواره‌ها انجام می‌دهیم.

محمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارسمحمدحسین اسلامی، دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از سفر حجت‌الاسلام زینلیان، دبیر شبکه مردمی عفاف و حجاب کشور به شیراز خبر داد و گفت: در این سفر بحث توانمندسازی شبکه‌های استان فارس پیگیری و دنبال شد که بحمد الهی جلسات خوب و کاربردی برای آن برگزار شد.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های مختلف مطالبه‌گری، فضای مجازی، مد و لباس، محلات، تبلیغ و ترویج و غیره در این جلسات حضور داشته و دیدگاه‌های خود را بیان کردند، افزود: هماهنگی‌های لازم بین کارگروه‌ها و جبهه مردمی عفاف و حجاب کشور صورت گرفت و بحمد الهی عملکرد استان فارس در نگاه ایشان مثبت و خوب بود.

اسلامی با اشاره به نتایج این سفر گفت: تقویت شبکه مردمی با نگاه عالمانه به موضوع عفاف و حجاب یکی از دغدغه‌های ماست که باید برای این قضیه برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشیم.

دبیر جبهه مردمی عفاف و حجاب فارس با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در این حوزه را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد، از اجرای طرح «یاقوت» در آینده نزدیک در استان خبر داد و گفت: این طرح در بعد آموزشی، هنری و فرهنگی مباحث عفاف و حجاب اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره به دنبال تولید محتوا در حوزه عفاف و حجاب به وسیله ابزارهای مختلفی نظیر شعر، فیلم کوتاه، کاریکاتور، نقاشی خط و غیره هستیم که به زودی فراخوان آن را اعلام خواهیم کرد.

اسلامی با بیان اینکه برای طرح مذکور جوایز بسیار خوبی برای برگزیدگان در نظر گرفته‌ایم، گفت: هدف ما در این جشنواره تولید محتوای فاخر در حوزه عفاف و حجاب است و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، در این قضیه یک گام رو به جلو برداشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha