رسالت خبرنگاران ایستادگی در مقابل سیاه‌نمایی‌های دشمن است
کد خبر: 4022580
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

رسالت خبرنگاران ایستادگی در مقابل سیاه‌نمایی‌های دشمن است

استاندار همدان با بیان اینکه استقلال کشور در سایه قرآن، مدیریت و رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: امروز وظیفه و رسالت خبرنگاران ایستادن در مقابل سیاه‌نمایی‌های دشمن است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان به گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان امروز ۳۰ آذرماه در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: نقطه‌ای که در سال ۵۷ و در نظام شاهنشاهی قرار داشتیم و با توجه به وابستگی در جزئی‌ترین مسائل زندگی داشتیم و مقایسه آن با شرایط کنونی امروز بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه امروز به نقطه‌ای رسیده‌ایم که با بالاترین تکنولوژی‌ها در حال رقابت هستیم، افزود: امروز علاوه بر اینکه مستقل هستیم و در مقابل فشارها و تحریم‌های دشمن‌ ایستاده‌ایم و این بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: اگر یکی از این اقدامات و تحریم‌ها برای هر کشوری اتفاق می‌افتاد آن کشور از بین می‌رفت برای نمونه کشور عراق که بعد از دو یا سه سال تحریم موجب سرنگون شدن صدام شد. اما کشور ما سال‌هاست تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌ها قرار دارد اما نه تنها تضعیف نشده بلکه از وابستگی کامل به خودکفایی رسیده‌ایم.

استاندار همدان با بیان اینکه این استقلال در سایه قرآن، مدیریت و رهبری‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: امروز وظیفه و رسالت خبرنگاران ما این است که در مقابل سیاه نمایی‌ها بایستند، نقد منصفانه از سیاه نمایی متمایز است، توانمندی‌ها، روشنی‌ها و نقاط قوت را هم باید گفت طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید امیدآفرینی کنیم که این رسالت اصلی اصحاب رسانه است.

انتهای پیام
captcha