تدارک شبکه فارس برای طولانی‌ترین شب سال
کد خبر: 4022369
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

تدارک شبکه فارس برای طولانی‌ترین شب سال

صدا و سیمای فارس به مناسبت شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال برنامه‌های متنوعی را متناسب با ایام برای مخاطبان شبکه‌های ملی و فارس در نظر گرفته است.

معاونان صدا و سیما، شبکه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، صدا و سیمای فارس به مناسبت شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال برنامه‌های متنوعی را متناسب با ایام برای مخاطبان شبکه‌های ملی و فارس در نظر گرفته است.

علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای فارس امروز، 29 آذرماه گفت: ویژه برنامه شب یلدا بنام «یلدای دلشگا» از ساعت 21:15 تا یک بامداد مخاطبان شبکه سراسری شما و شبکه فارس را در شب یلدا همراهی می‌کند.

وی افزود: اجرای برنامه از 2 استودیو سیما و اجرای مشترک با رادیو فارس، ارتباط زنده با آرامگاه حافظ، پخش آیتم‌های جذاب، خاطره‌های قدیمی و تکریم بزرگترها از مهم‌ترین بخش‌های این ویژه برنامه است.

باغبان‌منش تصریح کرد: مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه مجازی شبکه فارس به نشانی @iribfars، پیام‌ها و متن‌های زیبای خود را در قسمت یلدای دلگشا برای ما ارسال کنند تا از این شبکه پخش شود. متن‌های زیبای مخاطبان در این برنامه خوانده می‌شود و به قید قرعه به 5 نفر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

یاسر جمالی، معاون صدای صدا و سیمای فارس هم از ویژه برنامه پربار رادیو فارس به مناسبت شب یلدا خبر داد و گفت: ویژه برنامه رادیو فارس در شب چِله «رنگینک» نام دارد که از ساعت 20 تا 24 مهمان‌خانه‌های شنوندگان رادیو فارس است.

وی با بیان اینکه در این برنامه مهمانان ویژه‌ای به صورت حضوری و تلفنی با شنوندگان سخن می‌گویند، افزود: گفت‌وگو با چهره‌های ماندگار و نخبگان استان در بخش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، پخش گزارش‌های مردمی، نمایش‌های شاد و طنز رادیویی، پخش ترانه و موسیقی و مسابقه رادیونما از جمله بخش‌های متنوع این ویژه برنامه است.

معاون صدای شبکه فارس افزود: حافظ و سعدی‌خوانی و بیان آداب و رسوم مردم شیراز و شهرستان‌های استان فارس گفت‌وگو با کادر درمان در شب یلدا از دیگر بخش‌های ویژه برنامه «رنگینک» رادیو فارس است.

جمالی بیان کرد: شنوندگان می‌توانند با مراجعه به صفحه مجازی رادیو فارس به نشانی @radiofars پیام‌ها و متن‌های زیبای خود را در قسمت برنامه «رنگینک» برای ما ارسال کنند تا در این ویژه برنامه خوانده شود.

ابوالحسن کرمی، معاون خبر شبکه فارس هم با بیان اینکه بخش‌های خبری 11 و 16 رادیو و 16:45 ، 20:45 و 23:15 تلویزیون به موضوعات این مناسبت می‌پردازد، افزود: پخش گزارش‌های تولیدی از آداب و رسوم مردم نقاط مختلف استان در شب یلدا، پوشش پخش گزارش‌های مردمی در خصوص دید و بازدید و کنترل و نظارت بر بازار نحوه نظارت مسئولان بر قیمت‌ها از جمله برنامه‌های معاونت خبر شبکه فارس در شب یلداست.

علی خورشیدسوار، معاون فضای مجازی شبکه فارس هم گفت: تولید کلیپ گزارش مردمی ویژه شب یلدا در راستای فرهنگ‌سازی برای دوری از تجملات و تکریم بزرگترها در این شب، تیزر معرفی برنامه‌های سیما و صدای شبکه فارس، ساخت موشن‌گرافی، پوستر و بنر شب یلدا، تقطیع برنامه‌های سیما و صدا و انتشار آن‌ها در فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت در شب یلداست و کلیپ طنز برای انتشار در فضای مجازی با موضوع اجتماعی شب یلدا مانند تکریم بزرگترها و ساده‌زیستی تولید شده و منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha