مجلس و دولت جدا از اقدامات شعاری فضای خدمت را دنبال کنند
کد خبر: 4022344
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
ابراهیم عزیزی:

مجلس و دولت جدا از اقدامات شعاری فضای خدمت را دنبال کنند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش ما این است که مجلس و دولت جدا از اقدامات شعاری، فضای خدمت را دنبال کنند گفت: ایده مجلس این است که منابع و یارانه کالاهای اساسی در خدمت مردم قرار گیرد تا خودشان مدیریت کنند.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان، زرقانبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز، 29 آذرماه در دیدار با فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر زرقان و جمعی از مردم منطقه در مسجد محله دودج زرقان با تأکید بر اینکه وحدت و یکپارچگی و ید واحده بودن یک امر مهم است، گفت: خط‌کشی‌های سیاسی و اجتماعی معنا نمی‌دهد و نباید از تریبون‌ها صدایی در بیاید که هم‌نوا با دشمن باشد.

وی تأکید کرد: امروز ارکان نظام وظایف بیشتری دارند و سهم برخی مسئولان بیشتر است و اینجاست که باید در قول و عمل با مردم صادق بود. امروز باید خود را در محضر الهی ببینیم چراکه اگر این گونه نباشیم احساس مسئولیت نخواهیم کرد و شاید رفتارهایمان نابخشودنی باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خباثت‌های دشمن در ضربه زدن به کشور گفت: تلاش دشمن این است که از طریق امپراطوری رسانه‌ای به دنیا نشان دهد که ملت ایران از گذشته پشیمان است. راهبرد دوم دشمن آشفته نشان دادن وضعیت حال با بهره‌گیری از همه ابزارها و اشخاص ناسزاوار در داخل است که نوع رفتارشان به این وضعیت دامن زده که تلاش دشمن روی این وضعیت بسیار جدی است.

عزیزی سومین راهبرد نظام سلطه را ناامید کردن ملت نسبت به آینده عنوان کرد و گفت: وقتی این سه راهبرد را کنار هم می‎‌گذاریم اگر وظیفه خودمان را درست انجام ندهیم، چیز دیگری باقی نمی‌ماند. امروز هر کسی دلش برای سربلندی ایران اسلامی می‌تپد، برای مبارزه با این راهبردهای شیطانی دشمن باید وارد میدان شود و نباید دشمن را ضعیف و ناتوان ببیند.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که مجلس و دولت جدا از اقدامات شعاری، فضای خدمت را دنبال کنند؛ فضایی که در دولت قبل آنچنان که سزاوار است، فراهم نبود، گفت: ایده مجلس این است که منابع و یارانه کالاهای اساسی در خدمت مردم قرار گیرد تا خودشان مدیریت کنند.

عزیزی بیان کرد: حرف ما این بود آن کسی که چند تا اتومبیل دارد چرا باید سهمیه سوختش با کسی که یک موتور سیکلت دارد، برابر باشد؟ این ظلم و بی‌عدالتی است. ما به دولت قبل این حرف‌ها را می‌زدیم اما آن‌ها قبول نمی‌کردند و مجلس را مقابل مردم قرار می‌دادند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه افق توسعه را باید از  محل غنی‌سازی جیب مردم دنبال کرد، گفت: در بودجه ۱۴۰۱ کشور در پی این هستیم که با همدلی و انسجام و به دور از سیاسی کاری‌های بیمارگونه، زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات زرقان گفت: پالایشگاه شیراز در راستای مسئولیت اجتماعی خود در منطقه باید سهم خود را در شاخصه‌هایی که تعریف شده ایفا کند.

عزیزی در پایان تأکید کرد: این منصفانه نیست که آلودگی ناشی از تولید این پالایشگاه سهم مردم منطقه باشد اما آن‌ها سهمی از اشتغال در این پالایشگاه نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha