درخشش نونهال جهرمی در مسابقات قرآن فرزندان کارکنان نیروهای مسلح
کد خبر: 4022213
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

درخشش نونهال جهرمی در مسابقات قرآن فرزندان کارکنان نیروهای مسلح

مسئول روابط عمومی تیپ نیروی مخصوص المهدی(عج) جهرم از درخشش یکی از نونهالان این شهرستان در مسابقات سراسری قرآن فرزندان کارکنان نیروهای مسلح خبر داد.

محمد رسول آبروشن، نونهال قرآنی، جهرمعلی کریمی، مسئول روابط عمومی تیپ نیروی مخصوص المهدی(عج) جهرم در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از درخشش درخشش نونهال جهرمی در مسابقات قرآن کارکنان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردوگاه بین‌المللی شهید باهنر تهران و دژبان ارشد ارتش با حضور داوران بین‌المللی برگزار شد.

وی افزود: در این دور از مسابقات، در رشته قرائت ترتیل نوجوان قرآنی کربلایی محمد رسول آبروشن، در سطح فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی(عج) به مقام سوم دست یافت.

کریمی تصریح کرد: این نوجوان قرآنی این موفقیت را توفیقات الهی و عنایات خاصه حضرت زهرا سلام‌الله علیها و ائمه اطهار علیهم السلام دانست.

به گفته وی اساتید این نونهال قرآنی، اساتیدی چون احمدی وفا خادم و قاری حرم امام رضا(ع)، اردستانی از شهر ورامین، تقی‌پور از شهر مقدس قم، طاهری و عباسیان از جهرم و اساتید مؤسسات قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) و ادبستان و دبیرستان امام علی(ع) و  پایگاه نمونه کشوری امام حسین(ع) است.

کریمی در پایان یادآور شد: این نوجوان قرآنی به نمایندگی از «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بود.

انتهای پیام
captcha