رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان شیراز برگزار شد
کد خبر: 4022108
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان شیراز برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان سپاه بقیةالله(عج) شیراز در میدان تیر ارتش در جاده شیراز ـ مرودشت برگزار شد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، رزمایش «پیامبر اعظم 17» بسیجیان سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 28 آذرماه در جاده شیراز ـ مرودشت و میدان تیر ارتش برگزار شد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در حاشیه این رزمایش گفت: امروز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تحت عنوان «پیامبر اعظم 17» یادبود شهید حجازی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش همگام با بقیه رده‌های سپاه در جهت ایجاد امنیت و مقابله با هرگونه تهدید و تعرض دشمن شکل گرفته است، افزود: تمرین‌های گردان‌های بسیج بر اساس نوع تهدیداتی که در حوزه سرزمینی هر رده رزمی متصور است، انجام می‌شود.

علیپور بیان کرد: مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس دفاع از کوی و برزن است و هر ناامنی و تهدیدی که از نوع تهدید دفاعی یا امنیتی است، بسیجیان این گردان‌ها آموزش دیده و در این رزمایش تمرین عملی آن را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: مأموریت اصلی گردان‌های کوثر هم امداد و نجات در حوادث و بلایایی که اتفاق می‌افتد که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در پایان تصریح کرد: بحمد الهی امروز شاهد حضور پرشور و پرنشاط بسیجیان در این رزمایش هستیم.

یادآور می‌شود، همچنین امروز نیز رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز نیز در اردوگاه پادگان بعثت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha