اولین گردهمایی قرآن یاران ثقلین یزد برگزار شد
کد خبر: 4021404
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

اولین گردهمایی قرآن یاران ثقلین یزد برگزار شد

اولین گردهمایی قرآن یاران استانی ثقلین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد برگزار شد.

اولین گردهمایی قرآن یاران ثقلین یزد به گزارش ایکنا از یزد، اولین گردهمایی قرآن یاران استانی ثقلین، 25 آذرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد برگزار شد.

حسین قادری، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری و قرآنی ثقلین یزد در این نشست با تشریح تاریخچه این مؤسسه اظهار کرد: زمان آن رسیده که طرح‌های آموزشی قرآنی بدون تکلف و در همه جای استان و حتی کشور برگزار شود تا شیفتگان قرآن و عترت بتوانند به راحتی از معارف ناب الهی استفاده کنند.

قادری با تقدیر و تشکر از همه قرآن یارانی که در این گردهمایی شرکت کرده‌اند افزود: برای پویا شدن جریان قرآنی کل استان و حتی کشور لازم است تا ماهانه با برگزاری و تشکیل این جلسات و بررسی و پیگیری مصوبات هر جلسه و با حمایت مادی و معنوی از قرآن یاران فعال در محلات رنگ و بوی قرآنی ایجاد کنیم.

این استاد دانشگاه بیان کرد: بدیهی است هر جا و هر حرکتی که توسط مردم مدیریت شود بدون شک موفق خواهد بود، لذا ما هم باید به این یقین برسیم که اولاً با تأمین اقلام و کالاهای تبلیغی و ترویجی و ثانیاً با آگاهی‌بخشی به موقع قرآن یار به مأموریت‌ها در زمان مقرر همراه و همیار این جریان مردمی و عظیم باشیم.

یادآور می‌شود ایراد سخن در زمینه طرح‌های حفظ قرآن کریم، تدبر در صحیفه سجادیه، هدایت قرآن ثقلین و چگونگی احیای جلسات خانگی قرآن کریم توسط مسئولان این مؤسسه و همچنین امضای تفاهم نامه همکاری با قرآن یاران از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام
captcha