جوانان مراقب جنگ عقیدتی دشمنان باشند
کد خبر: 4021362
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

جوانان مراقب جنگ عقیدتی دشمنان باشند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز یک جنگ عقیدتی تمام عیار به‌ویژه علیه مسلمانان و جوانان راه‌اندازی شده است که باید در جبهه جنگ نرم مراقب باشیم تا تلفات ندهیم.

جهانبخش کرمی فرمانده سپاه زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 25 آذرماه در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در زنجان، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بهترین مدافع اسلام، ولایت و دین خدا بود و امروز سربازان جوان و انقلابی نیز به تأسی از این بانوی نمونه اسلام، دفاع از نظام اسلامی را برعهده دارند.

وی مردم ایران را افرادی عاشورایی، ولایی، مومن، شجاع و معتقد خواند و گفت:  قبل از انقلاب که آمریکایی و اسرائیلی‌ها به کشور سلطه کامل داشته درصدد اجرای طرح کاپیتولاسیون در کشور بودند اما مردم هوشیار به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل زورگویان ایستادند و اجازه ندادند آن‌ها حق توحش دریافت کنند.

این مسئول ادامه داد: امام خمینی(ره) در شرایطی که استکبار جهانی به جهان اسلام حمله کرده و کشور در دست رژیم پهلوی بود، علیه کفر، شرک و جبهه استکبار به مبارزه برخاسته و با لبیک مردم به امام این انقلاب پیروز شد. رزمندگان بسیاری زیر شکنجه‌های رژیم پهلوی زنده زنده آتش زده شدند اما با مجاهدت و فداکاری‌های آن‌ها زمینه پیروزی، اقتدار عظمت و استقلال انقلاب اسلامی فراهم شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: در شهر زنجان نیز مردم با لبیک به امام خمینی(ره) و زیر رگبار گلوله رژیم ستمشاهی، یا حسین‌گویان و با شعار مرگ بر شاه و لبیک به امام راحل اولین پیروزی مهم را کسب کردند. ابرقدرت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حملات بی‌شماری را توسط منافقان علیه نظام اسلامی آغاز کردند اما سربازان انقلاب اسلامی برای برقراری امنیت پایدار در کشور از جان گذشتند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای وابسته به بیگانگان و منافقان  در استان کردستان مردم را سربریده و این شهر را به رگبار بستند، تصریح کرد: اما در این نا امنی، جوانان غیور ما به صحنه آمده و امنیت را در کشور تامین کردند. پس از عدم موفقیت دشمن در ایجاد ناامنی، جنگ به عنوان آخرین حربه برای از بین بردن انقلاب و اسلام با بهره‌گیری از همه ابرقدرت‌های جهان علیه نظام اسلامی آغاز شد اما مردم ایران هشت سال در برابر همه جهان کفر ایستادند که مستندات نشان می‌دهد بیش از ۵۰ کشور در این جنگ از عراق حمایت می‌کردند.

سردار کرمی با اشاره به پشتبانی سیاسی، اقتصادی، تسلیحاتی و نظامی ابرقدرت‌های جهان از صدام در جنگ علیه ایران، بیان کرد: سربازان دیروز در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و گاهی یک گردان رفت و یک نفر هم سالم برنگشت. دیروز سربازی و جانبازی در آن صحنه نیاز بود تا امروز ما در اوج قدرت و عظمت زندگی کنیم، امروز هم دفاع از ولایت و دین خدا ضروری است.

وی به استفاده از فرصت دوران سربازی به عنوان ره‌توشه‌ای برای شفاعتگری اولیای خدا در روز قیامت تأکید کرد و افزود: سردار قاسم سلیمانی با آن همه عظمت‌آفرینی در جبهه مقاومت و مقابله با ۸۰ کشور دنیا خود را سرباز ولایت می‌دانست که باید رهرو این شهید گرانقدر باشیم.

سردار کرمی ادامه داد: امروز هم دشمن در کمین نظام اسلامی است و با همه ابزارها و شبکه‌های ماهواره‌ای و ۲۷۰ شبکه فارسی زبان به میدان آمده تا به نظام اسلامی ضربه بزند. امروز یک جنگ عقیدتی تمام عیار به‌ویژه علیه مسلمانان راه‌اندازی شده است که باید در جبهه جنگ نرم مراقب باشیم تا تلفات ندهیم.

این مسئول برضرورت الگوگیری سربازان در رفتار، گفتار و عمل از شهید حججی تاکید کرد و گفت: این رزمنده غیور اسلام با رفتار و کردار درست الگو برای سربازان نظام اسلامی است.

انتهای پیام
captcha