حضور برنامه «گام تمدن‌ساز» شبکه قزوین در نمایشگاه مکتب انقلاب
کد خبر: 4020636
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

حضور برنامه «گام تمدن‌ساز» شبکه قزوین در نمایشگاه مکتب انقلاب

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی «گام تمدن‌ساز» به عنوان یکی از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در حوزه گفتمان انقلاب در نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی در تهران حضور یافت.

گام تمدن‌ساز

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: آذرماه سال جاری نمایشگاهی با عنوان «مکتب انقلاب اسلامی» در تهران با حضور مؤسسات و مجموعه‌های فرهنگی کشور با موضوع ترویج نظام اندیشه ولایت و گام دوم انقلاب برگزار شد.

وی گفت: در این رویداد که شرکت‌کنندگان به معرفی، ارائه تولیدات و فعالیت‌های خود پرداختند، یکی از غرفه‌های این نمایشگاه نیز به برنامه گام تمدن‌ساز از تولیدات شبکه قزوین اختصاص یافت که تنها استان شرکت کننده در این رویداد بود و لازم به توضیح است که تنها غرفه‌ای که علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی، فعالیت‌هایی در زمینه رسانه، حوزه اقتصاد مقاومتی و حوزه برگزاری همایش و ستاد با عنوان نماینده تراز انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری انجام داد، این غرفه بود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: این غرفه در نمایشگاه با معرفی برنامه تلویزیونی «گام تمدن‌ساز» به عنوان یکی از فعالیت‌های این مرکز در حوزه گفتمان انقلاب مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: این برنامه زنده تلویزیونی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در 70 قسمت تاکنون هر دوشنبه ساعت 18 به صورت زنده روی آنتن شبکه قزوین رفته و تا پایان امسال نیز ادامه دارد.

گفتنی است برنامه گام تمدن‌ساز از تولیدات شبکه قزوین با همکاری خانه اندیشه ولایت استان قزوین در این نمایشگاه حضور داشت.

انتهای پیام
captcha