اهدای 22 کانکس به مدارس زلزله‌زده هرمزگان
کد خبر: 4020359
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

اهدای 22 کانکس به مدارس زلزله‌زده هرمزگان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از اهدای ۲۲ کانکس به مدارس زلزله‌زده فین و روستای سیاهو بندرعباس توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

اهدای کانکس به مدارس زلزله زده هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، صبح امروز، 21 آذرماه، در آیین اهدای 22 کانکس به مدارس زلزله‌زده فین، اظهار کرد: پس از زلزله فین تعداد ۳۱   کلاس درس که مربوط به دهه ۵۰ و ۶۰ بوده است، مورد آسیب جدی قرار گرفت و بنا شد این مدارس بازسازی شود.

وی تصریح کرد: با توافق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دانش آموزان این مناطق به صورت موقت در کانکس مستقر می‌شوند تا هرچه سریع‌تر اقدامات بازسازی مدرسه‌ها انجام شود. همچنین در راستای تخریب و بازسازی کلاس‌های درس آسیب‌دیده فین نیز رایزنی‌هایی با مجمع خیران مدرسه‌ساز انجام شده و به زودی شاهد بازسازی مدرسه‌های زلزله‌زده این منطقه خواهیم بود.

منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان نیز در این آیین عنوان کرد: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعداد ۲۲ کانکس با کاربری مدرسه جهت استقرار دانش آموزان در منطقه زلزله‌زده فین و روستای سیاهو با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد ریال خریداری شد.

وی اضافه کرد: امروز ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ این کانکس‌ها در اختیار اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان جهت استقرار در منطقه زلزله‌زده قرار گرفت تا دانش آموزان بدون دغدغه خاطر تا زمانی که مدرسه‌ها بازسازی شود به تحصیل به صورت مستمر ادامه دهند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان یادآور شد: با توجه به نیاز مواد پروتئینی در مناطق کمتر توسعه‌یافته در این استان ۳۰ هزار بسته مواد پروتئینی در هرمزگان توزیع خواهد شد. همچنین در راستای ایجاد اشتغال و تأمین نیازهای ضروری منزل به زودی لوازم گرمایشی و سرمایشی، چرخ خیاطی، پوشاک و غیره در اختیار نیازمندان در مناطق مورد هدف که توسط گروهای جهادی شناسایی شده خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha