تجلیل از برگزیدگان استانی سومین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4019820
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

تجلیل از برگزیدگان استانی سومین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در آذربایجان‌غربی

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج آذربایجان غربی با حضور فرمانده سپاه شهدای استان در ارومیه برگزار شد.

سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، روز گذشته ۱۸ آذرماه، در آیین تجلیل از برگزیدگان استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: پاسداری از فضای مجازی به مانند پاسداری از انقلاب اسلامی است، ما وارد کارزار بسیار بزرگی شدیم که شرط اول حضور در آن در میدان بودن، تخصص، تبحر و شرط دوم مرعوب نشدن از بزرگی فضا و اثرگذاری حواشی برمتن و شبیخون‌های فرهنگی، هیجانات کاذب ایجاد شده و تهدیدات است.

وی افزود: ترس اولین پایه شکست در فضای مجازی است، باید بتوان وارد کارزاری با تکیه بر توانمندی‌های داخلی شد چرا که ما آموخته‌ایم که هر قدر به خطر نزدیکتر می‌شویم قدرت استقامت ما بالاتر می‌رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه صحنه عاشورا و لحظات سخت این حماسه‌سازی الگویی برای ایستادگی است، ادامه داد: ما در مصاف با دشمنان و یزیدیان زمان حتی در فضای مجازی باید با تمام توان حرکت کنیم.

وی بیان کرد: ما در موازنه قدرت و در جنگ نرم امروز برتریم و این به مدد تقویت بخش فضای مجازی بوده است چرا که با ابزار انقلابی، انسانی و اسلامی در این مسیر حرکت می کنیم.

رشد ۳۰۰ درصدی تولید محتوای دیجیتال بسیج

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: آثار و تعداد شرکت‌کنندگان در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال جاری از رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

نوذر شریعت پناه ادامه داد: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۳۰ نفر شرکت‌کننده در این دوره برگزار شد که آثاری فاخر توسط افراد از گروه‌های سنی مختلف بین ۱۶ تا ۴۰ ساله ارائه شد.

وی افزود: براساس رأی هیئت داوران این دوره در بخش تولید اپلیکیشن رتبه اول به تیم شاهین‌دژ و در بخش بازی‌های موبایلی و پویانمایی نیز رتبه برتر به ترتیب به گروه تیک و تیم فلامینگو از ارومیه رسید.

انتهای پیام
captcha