تربیت نسل انقلابی از اولویت‌های بسیج است
کد خبر: 4019494
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

تربیت نسل انقلابی از اولویت‌های بسیج است

فرمانده سپاه فجر فارس، تربیت نسل مؤمن و انقلابی برای پذیرش مسئولیت‌های مهم در کشور را یکی از رسالت‌ها و اولویت‌های بسیج اعلام کرد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجربه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، امروز، 17 آذرماه در اجلاسیه استادیاران طرح شجره طیبه صالحین ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، آنان را تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی توصیف کرد.

وی با بیان اینکه تربیت نسل مؤمن و انقلابی برای پذیرش مسئولیت‌های مهم در کشور یکی از رسالت‌ها و اولویت‌های بسیج است، به نقش شجره طیبه صالحین در این رابطه اشاره کرد و افزود: صالحین یک تشکیلات محوری و مهم در بسیج برای تحقق اهداف تربیتی است.

بوعلی با یادآوری خدمت‌رسانی بسیج در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد وارد می‌شود و تاکنون در مأموریت‌های مختلف سربلند بوده است.

فرمانده سپاه فجر فارس، محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان، کمک به مدافعان سلامت در مقابله با شیوع کرونا، امدادرسانی در مواقع حوادث طبیعی از قبیل سیل، زلزله و غیره را از جمله عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج برشمرد و گفت: بسیج در تمام نقش‌آفرینی‌ها خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه تربیت و طرح صالحین نیز شاهد یک حرکت تاثیرگذار تربیتی خواهیم بود، افزود: تأثیر طرح صالحین بسیج باید به صورت فراگیر و تأثیرگذار در همه عرصه‌ها مشاهده شود.

بوعلی در پایان با ذکر این نکته که فارس دارای جمعیت نوجوان و جوان و ظرفیت‌های بالقوه برای ایجاد جریان‌های فرهنگی و انقلابی در سطح کشور به خصوص در زمینه‌های تربیتی است، گفت: بسیج استان باید در این زمینه الگو و سردمدار باشد.

انتهای پیام
captcha