اجرای طرح «تلاوت‌نور» در بنیاد شهید البرز
کد خبر: 4019367
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

اجرای طرح «تلاوت‌نور» در بنیاد شهید البرز

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اجرای طرح «تلاوت‌نور» در این مجموعه خبر داد و گفت: این طرح در قالب دوشنبه‌های قرآنی ویژه کارکنان برگزار می‌شود.

 طرح «تلاوت‌نور»

امیرحسین دانش‌کهن، معاون فرهنگی و آموزشی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای طرح «تلاوت نور» در این مجموعه خبر داد و گفت: این طرح در قالب دوشنبه‌های قرآنی ویژه کارکنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ نماز، قرآن و معنویات بین کارکنان در حال برگزاری است، افزود: دوشنبه‌های هر هفته کارکنان این مجموعه بین نماز ظهر و عصر یک صفحه قرآن به همراه ترجمه آن تلاوت می‌کنند و این حرکت علاوه بر بهره‌گیری از معارف قرآنی، جزئی از آموزه‌های دینی و فرهنگ اسلامی است.

این مسئول گفت: آشنایی و انس با مفاهیم قرآن کریم از مهم‌ترین ضرورت‌های فرهنگی جامعه اسلامی است که موجب گسترش معنویت و حل بسیاری از مشکلات جامعه می‌شود.

دانش‌کهن تصریح کرد: در نگاه به سبک زندگی شهدا و وصایای آنان این نکته به ما یادآور می‌شود که اقامه نماز و قرائت قرآن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نهادی فرهنگی و انقلابی خود را ملزم به احیای معروف برپایی نماز اول وقت و ترویج قرائت قرآن می‌داند و تمام تلاش خود را در این عرصه به کار خواهد بست.

وی در پایان گفت: علاوه بر این برگزاری مراسم زیارت عاشورا پنج‌شنبه‌های هر هفته، بیان احکام شرعی، آیات و احادیث توسط امام جماعت و برگزاری جلسات اخلاق کارکنان به‌صورت ماهیانه با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha