انتظار حل مشکلات در مدت زمانی کوتاه منطقی نیست
کد خبر: 4019126
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
ایمانیه:

انتظار حل مشکلات در مدت زمانی کوتاه منطقی نیست

استاندار فارس با اشاره به وجود مشکلات در جامعه گفت: توقع داریم كه رسانه‌ها این مهم را مدنظر داشته باشند كه انتظار رسیدن به مقصد و حل مشكلات در مدت زمانی كوتاه، منطقی نیست.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ١٦ آذر در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز ضمن تبریك روز دانشجو، بیان كرد: افتخار همه مسلمانان طبق فرمایش پیامبر اسلام(ص)، دانشجو بودن تا پایان عمر است.

وی افزود: توقع داریم كه رسانه‌ها این مهم را مدنظر داشته باشند كه انتظار رسیدن به مقصد و حل مشكلات در مدت زمانی كوتاه، منطقی نیست، البته در این بین نباید زحمات مدیران گذشته را زیر سئوال برد و در عین حال با وعده و وعید هم مخالفیم.

ایمانیه با اظهار امیدواری از اینکه بتوانیم قسمت قابل توجهی از مشكلات را حل كنیم ، گفت: تلاش می‌کنیم تا از سرمایه‌گذاری در استان دفاع كنیم.

استاندار فارس تأکید کرد: هر سرمایه‌گذاری كه از سرمایه‌گذاری در استان فارس ناامید شده، به او كم محلی شده یا در میانه راه هدف خود را رها كرده است، با آغوش باز در خدمتشان خواهیم بود.

وی به به دیدارهای اخیر خود با تعدادی از اعضای هیئت دولت و معاونین آن‌ها از جمله وزاری راه، ارشاد و معاون وزیر دفاع اشاره و به تشریح جزییات جلسه با آنها پرداخت و گفت: در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهار پروژه سنگین تالار مركزی شیراز، كتابخانه شهرستان ارسنجان، تكمیل موزه پاسارگاد و ساخت بنیاد حافظ شناسی مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد بر تكمیل و آغاز عملیات اجرایی داده شد.

ایمانیه اظهار كرد: در دیدار با معاون وزیر دفاع و وزیر راه نیز قول تأمین اعتبار برای اتمام قطعه هفت آزاد راه شیراز-اصفهان و آغاز قطعه هشت گرفته شد.

احداث پالایشگاه میعان شیراز، فولاد غدیر نی‌ریز، امتداد آبرسانی از خلیج فارس به سیرجان و اتصال آن به  قطرویه و نی‌ریز، تكمیل راه آهن شیراز به گل گهر با مشاركت وزارت دفاع، سد پارسیان، پتروشیمی مرودشت و تامین آب آن، اتصال راه آهن شیراز به اصفهان به شبکه سریع‌السیر و حل مشكل كارخانه آی تی آی از دیگر پروژه‌هایی فود که استاندار فارس به آن‌ها اشاره کرد.

وی همچنین به مشکلا شهرك صنعتی شیراز اشاره و تصریح کرد: این شهرک صنعتی هم‌اینك با ١٠ تا ٢٠ درصد ظرفیت كار می‌کند كه معتقدم اگر با ظرفیت كامل كار كند هیچ بیكاری در استان فارس نخواهیم داشت.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه جلسات مكرری در خصوص كارخانه‌های معطل مانده استان برگزار شده كه به زودی از حالت ركود و رخوت خارج شوند، گفت: پروژه‌های معطل مانده فارس رها نخواهند شد.

ایمانیه از تدوین برنامه جامع اقتصادی برای پس از كرونا در استان فارس خبر داد و گفت: همچنین از سرمایه‌گذاری در شهرك سلامت شیراز به جد حمایت خواهم كرد، چرا كه این مهم می‌تواند به اقتصاد استان و کشور نه تنها در حوزه سلامت که در دیگر حوزه‌ها كمك شایانی خواهد كرد.

وی در ادامه بیان اینکه یكی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در رونق اقتصادی و تولید در استان مبارزه با قاچاق كالاست، افزود: به تصمیماتی در رابطه با قاچاق دارو و واکسن، پوشاك و كفش، لوازم خانگی و سیگار و دخانیات گرفته شده كه از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

استاندار فارس تصریح کرد: اگر دنبال توسعه هستیم با احداث نیروگاه و احداث و پالایشگاه گازی و چاه زدن و ... درست نمی‌شود اگرچه به موازات آن برای کشور در حال توسعه این موارد نیاز است اما باید مدیریت مصرف انرژی در کشور نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha