روز دانشجو استشمام استقلال‌خواهی و بهره‌جویی از نیروی جوان است
کد خبر: 4019091
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

روز دانشجو استشمام استقلال‌خواهی و بهره‌جویی از نیروی جوان است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو، گفت: روز دانشجو استشمام استقلال‌خواهی و بهره‌جویی از نیروی جوان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس امروز، 16 آذرماه در جمع کارکنان این نهاد، 16 آذر را روز فرياد حقیقت‌جویی در فضای دانشگاه دانست و گفت: روز دانشجو استشمام استقلال‌خواهی و بهره‌جویی از نیروی جوان است

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجویی که با خون خود بذر انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، افزود: روز دانشجو يادآور شهادت‌طلبی و استقلال‌خواهی است.

مقامی تصریح کرد: روز دانشجو روز بصیرت‌افزایی و بهره‌جويی از جوانان انقلابی است كه با همت بلندشان چرخ‌های توسعه و پيشرفت كشور را به حركت درآورده‌اند و هر روزه با تلاششان نام ايران عزيز را در مجامع علمی زنده نگه می‌دارند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس در پایان روز دانشجو را به دانشجویان تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون، عاقبت به خیری و سلامتی را برای همگان مسئلت کرد.  

انتهای پیام
captcha