برگزاری مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام «نورالدین حیدری زنجانی» در کردستان
کد خبر: 4019031
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

برگزاری مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام «نورالدین حیدری زنجانی» در کردستان

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام نورالدین حیدری زنجانی، اولین نماینده امام راحل در سپاه استان کردستان شامگاه گذشته، ۱۵ آذرماه در مهدیه سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 15 آذرماه در مراسم گرامیداشت ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین نورالدین حیدری زنجانی، اولین نماینده امام راحل در سپاه استان کردستان اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین نورالدین حیدری زنجانی، دارای صفات و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی بسیار والایی بودند.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نشان‌دهنده ولایتمداری آنان بود، تأکید کرد: زمانی که یکی از رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ به شهادت می رسید، خیل عظیمی از ملت در مراسم تشییع آن شهید شرکت می‌کردند که این نشان از روحیه انقلابی و ولایی ملت داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه اولین و بارزترین ویژگی یک عالم دینی، انجام کار برای رضایت خداوند است، افزود: جهاد در راه خدا و نیز مهاجرت برای مصالح دینی و معنوی امری بزرگ است که انجام این دو از عهده هر کسی برنمی‌آید.

وی در ادامه اظهار کرد: بهترین نماد جهاد در راه خدا را می‌توان امام حسین(ع) دانست چرا که به نوعی شخصیت والای این امام همام به عنوان بال سرخ انقلاب اسلامی شناخته می‌شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه مرحوم حیدری زنجانی افتخار پدر شهید بودن را نیز داشته است، یادآور شد: امام حسین(ع) با گذشتن از فرزند دلبند خود نماد عینی گذشت بسیار بزرگ در راه خداوند متعال شده است.

انتهای پیام
captcha