پروژه واکسن‌ستیزی با همکاری اصحاب رسانه ناکام ماند
کد خبر: 4017773
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

پروژه واکسن‌ستیزی با همکاری اصحاب رسانه ناکام ماند

رئیس خانه روابط عمومی ایران گفت: اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی مناسب پروژه واکسن‌ستیزی را ناکام گذاشتند و اگر همکاری مردم و رسانه‌ها نبود شاهد موفقیت‌های امروز نبودیم.

پروژه واکسن‌ستیزی با همکاری اصحاب رسانه ناکام ماندبه گزارش ایکنا از زنجان، هوشمند سفیدی، رئیس خانه روابط عمومی ایران، 10 آذرماه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان، در پیام تصویری به این جشنواره اظهار کرد: همکاری و کاربرد صحیح رسانه عامل توسعه جامعه و هر سازمانی است و در فضای امروز جامعه رسانه‌های نوپدید کماکان تعیین کننده هستند اما برای رساندن پیام به شهروندان در پیشگیری و درمان باید از ظرفیت رسانه‌ای استفاده شود.

وی تصریح کرد: رسانه‌های اجتماعی موجب شده مردم به شهروندان ارتباط‌گر تبدیل و در حوزه اطلاع‌رسانی فعال شوند. اگر همراهی مردم با دانشگاه علوم پزشکی به واسطه رسانه‌ها نباشد در کنترل بیماری کرونا موفقیت کمتر می‌شود همانگونه که اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی مناسب پروژه واکسن‌ستیزی را ناکام گذاشتند.

این مسئول ابراز کرد: برگزاری جشنواره‌ با عنوان سلامت و رسانه اقدامی در راستای استفاده از ظرفیت رسانه در حوزه بهداشت است. حوزه سلامت همواره نیازمند به رسانه بوده و از طریق همفکری و همبستگی باید این ارتباط با کیفیت و کمتری بالایی باشد.

پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: نگاه تخصصی به حوزه سلامت، ایجاد گفتمان در حوزه سلامت، افزایش سواد مردم در حوزه سلامت و استفاده از دیدگاه تخصصی رسانه‌ها در حوزه بهداشت بهانه برگزاری این جشنواره شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره عکس سلامت با حضور عکاسان ۲۳ کشور برگزار و آثار بسیاری به این جشنواره ارسال شد، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اهمیت ویژه‌ای به رسانه‌ها قائل است، رسانه‌ها نیز در کنار این دانشگاه به‌ویژه در موضوع کرونا قرار گرفتند و در کسب موفقیت، مدیریت و کنترل بیماری کرونا نقش چشمگیری داشته و دارند.

این مسئول یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزو استان‌های برتر در حوزه پوشش واکسیناسیون است که هفته گذشته مورد تجلیل از سوی وزارت بهداشت قرار گرفت.

قزلباش نقش رسانه‌ها را در اطلاع رسانی واکسیناسیون مهم و اثرگذار خواند و گفت: اصحاب رسانه با وجود همه مشکلات در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند و این جشنواره سال‌های آینده با آثار و قوت بیشتری برگزار می‌شود. جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین‌المللی شدن را دارد و می‌توان در این زمینه برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام
captcha