کانون آیت‌الله خامنه‌ای کردستان؛ پیشتاز رویداد ملی بچه‌های مسجد
کد خبر: 4017603
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶

کانون آیت‌الله خامنه‌ای کردستان؛ پیشتاز رویداد ملی بچه‌های مسجد

کانون آیت‌الله خامنه‌ای کردستان با کسب ۱۳ هزار و ۹۵۸ امتیاز پیشتاز سومین رویداد ملی بچه‌های مسجد است و رتبه نخست کانون‌های فرهنگی مساجد کشور را تا به امروز، ۱۰ آذرماه در تصاحب خود دارد.

کامل گلباغی مدیر کانونهای مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان امروز، ۱۰ آذرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: کانون آیت‌الله خامنه‌ای استان کردستان با اجرای فعالیت‌های مختلف رتبه نخست کانون‌های مساجد کشور را تا به امروز کسب کرده است.

وی با بیان اینکه کمتر از 20 روز به اتمام رویداد ملی فهما سال جاری باقی مانده است، افزود: امیدواریم این پیشتازی تا روز آخر این رقابت ادامه داشته باشد و کردستان به عنوان پایتخت فهما معرفی شود.

مدیر ستادی کانون مساجد کردستان با بیان اینکه ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد همچنان ادامه دارد، بیان کرد: کانون آیت‌الله خامنه‌ای کردستان تا به امروز 13 هزار و 958 از سامانه بچه‌ها مسجد کسب کرده است و امیدواریم این امتیاز تا 20 هزار امتیاز برسد.

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی در شهرستان قروه فعال است، افزود: برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن کریم برای افراد 14 تا 21 سال در مسجد سیدالشهدا(ع)، برگزاری دوره‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی از فعالیت‌های این کانون فرهنگی ـ هنری در شهرستان قروه است.

گلباغی اظهار کرد: اجرای فعالیت‌های ورزشی از جمله تنیس برای نوجوانان و جوانان عضو کانون آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان قروه از دیگر فعالیت‌های این کانون فرهنگی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه، کوهپیمایی برای بچه‌های مسجدی، برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم، آموزش نقاشی و دوره‌های بصیرت‌افزایی بخشی دیگر از فعالیت‌های کانون آیت‌الله خامنه‌ای شهرستان قروه محسوب می‌شود.

مدیر ستادی کانون های مساجد کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از 600 کانون فرهنگی در شهر و روستاهای کردستان فعال است که در سطح مساجد با اجرای فعالیت‌های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری زمینه‌ساز جذب مخاطبان در سنین مختلف بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha