شرایط شرکت در مسابقات مدهامتان اعلام شد / معرفی داوران مرحله استانی
کد خبر: 4017322
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

شرایط شرکت در مسابقات مدهامتان اعلام شد / معرفی داوران مرحله استانی

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی به صورت غیر حضوری در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود.

پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان معرفی شدندبه گزارش ایکنا از خوزستان، بر اسلام اعلام، ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود.

این مسابقات به صورت غیر حضوری در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود. پس از رقابت در مرحله استانی و داوری از سوی داروان استان، متسابقینی که نمره لازم را کسب کنند به مرحله کشوری به میزبانی استان خرسان رضوی راه پیدا می‌کنند.

داوران مرحله این دوره از مسابقات در بخش آقایان؛ سید کریم موسوی، ماجد نصری، محمدجواد محمدی‌مجد و مهدی دغاغله و در بخش بانوان مریم عباسی‌دوست، صدیقه مهدوی، سنا منبوهی و آمنه آلبوخنفر هستند. 

مهلت شرکت در این دوره از مسابقات تا پایان آذر است و شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha