یادواره شهدای «امام‌شهر» برگزار شد
کد خبر: 4017251
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

یادواره شهدای «امام‌شهر» برگزار شد

یادواره 35 شهید شهرستان امام شهر و 23 شهید ارتش با همکاری تیپ 55 هوابرد شیراز و بنیاد شهید و سپاه این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدا، امام شهر، تیپ 55 هوابردبه گزارش ایکنا از فارس، یادواره  35 شهید شهرستان امام‌شهر و 23 شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 8 آذرماه با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور این شهرستان و خانواده معزز شهدا برگزار شد.

در این یادواره که با همکاری تیپ 55 هوابرد، شورای اسلامی، بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان امام شهر از توابع شهرستان قیروکارزین استان فارس برگزار شد، از خانواده  35 شهید این شهرستان و 23 شهید سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شد .

جابر آبادزردشتی، فرمانده تیپ 55 هوابرد در این یادواره گفت: شهادت فناشدن انسان برای رسیدن به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است. همه دست به دست هم می‌دهیم و مسیر پیشرفت کشور را با قدرت ادامه می‌دهیم و ایرانی آباد می‌سازیم که روح شهدای ما از همه ما راضی باشند و خانواده‌های ایثارگر به ایران باعظمت خودشان بیش از گذشته افتخار کنند .

در ادامه مراسم مسئولان و کارکنان تیپ به همراه سایر مردم شهرستان در مراسم غباررویی بوستان شهدای شهرستان قیروکارزین و امام شهر شرکت و به مقام شامخ شخدا ادای احترام کردند.

یادآور می‌شود، فرمانده تیپ 55 هوابرد و مسئولان تیپ در جلسه شورای شهر امام شهر شرکت کردند و در این جلسه از خانواده 13 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در این شهر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha